بدحجابی در پیست اسکی آبعلی
فرمانده انتظامی استان تهران با اشاره به وجود چند مدیریت در اداره پیست اسکی آبعلی، گفت: برخورد پلیس در پیست اسکی آبعلی فرهنگی خواهد بود، اما اگر هنجارشکنی‌هایی صورت گیرد، برخوردهای جدی‌تر بامتخلفان انجام می‌شود.

نحوه برخورد با بدحجاب ها در پیست آبعلی

فرمانده انتظامی استان تهران با اشاره به وجود چند مدیریت در اداره پیست اسکی آبعلی، گفت: برخورد پلیس در پیست اسکی آبعلی فرهنگی خواهد بود، اما اگر هنجارشکنی‌هایی صورت گیرد، برخوردهای جدی‌تر بامتخلفان انجام می‌شود.سرهنگ ناظری در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند که با محوریت رسیدگی به وضع پیست اسکی آبعلی برگزار شد، اظهارداشت: وجود چند مدیریت در اداره پیست اسکی آبعلی از مشکلات اساسی آن محسوب می‌شود که امروز گریبان‌گیر نخستین پیست اسکی در ایران شده است.

وی افزود: امروزه پیست اسکی آبعلی، میزبان ورزشکاران و علاقمندان زیادی از شهر تهران و استان‌های همجوار است؛ این پیست فضای بسیار مناسبی را برای تفریح و غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌ها به وجود آورده اما از ناهنجاری‌های آن نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.این مقام انتظامی با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی باید در امر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در پیست اسکی آبعلی گام بردارند، افزود: امروز باید به خوبی بتوانیم از فرصت‌های این پیست استفاده کنیم.

ناظری ادامه داد: مطمئنا باید اقداماتی در پیست اسکی آبعلی انجام شود تا جان خانواده‌ها و فرزندان آنها به خطر نیفتد؛ پلیس نیز تمام توان خود را برای این منظور به کار گرفته است.وی بیان کرد: بنا بر دستور فرمانده نیروی انتظامی با ناهنجاری‌ها برخورد جدی خواهد شد؛ مسئولان از این نظر دغدغه‌ای نداشته باشند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: برخورد پلیس در پیست اسکی آبعلی فرهنگی خواهد بود، اما اگر هنجارشکنی‌هایی صورت گیرد، برخوردهای جدی‌تر بامتخلفان انجام می‌شود.در ادامه این جلسه، حجت الاسلام"علاءالدینی"رئیس شورای فرهنگ عمومی دماوند با اشاره به مدیریت چندگانه این پیست، گفت: بخشداری، شهرداری، اداره ورزش و جوانان و ... امروز در اداره پیست اسکی آبعلی دخیل هستند.

براساس گزارش سایت پلیس، رئیس شورای فرهنگ عمومی دماوند در خاتمه گفت: البته در حال حاضر، پیست اسکی آبعلی زیر نظر شهرداری آبعلی و با نظارت اداره ورزش و جوانان مدیریت می‌شود.

 

منبع: ایسنا