اين افراد براساس شاخص های تعريف شده از سوی وزارت آموزش وپرورش به عنوان معلمان، مديران و مربيان برتر در سطح کشور انتخاب شده اند.

 

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی " ریتا مجیدی" مربی توان بخشی مرکز ایثار میانه از استان آذربایجان شرقی، " علی ایروانی معلم آموزشگاه استثنایی صداقت ، جرقویه سفلی و مجتبی نیازی مدیر مرکز اختلالات یادگیری از استان اصفهان و حبیب الله زارع معلم ویژه (نابینا) آموزشگاه اسثتنایی خزائلی از استان تهران نمونه شناخته شدند.

همچنین مریم قاسمیان معلم مرکز اختلالات یادگیری از استان فارس، فرخنده جعفری پور معلم آموزشگاه استثنایی اندیشه شهرستان البرز از استان قزوین، معصومه صنعتی پور مدیر آموزشگاه استثنایی باغچه بان از استان گیلان و صدیق علیپور معلم ویژه (ناشنوا) آموزشگاه استثنایی تربیت از استان لرستان، معلمان، مربیان و مدیران نمونه کشوری آموزش و پرورش استثنایی هستند.

براساس این گزارش این افراد براساس شاخص های تعریف شده از سوی وزارت آموزش وپرورش به عنوان معلمان، مدیران و مربیان برتر در سطح کشور انتخاب شده اند.

همچنین در سطح کشور 138 معلم نیز به عنوان نمونه استانی و منطقه ای انتخاب شده اند که در مراسم ویژه ای در سطح استان و شهرستان ها در هفته معلم از آن ها تجلیل و قدردانی می شود.
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news