در مترو رایگان معاینه شوید
معاون فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداری مترو تهران گفت: شركت بهره برداری مترو تهران در ایستگاه تجریش، نیرو هوایی، سعدی، فردوسی و مولوی میز مشاوره جهت ارائه خدمات به مسافرین برپا كرده است.

مسافران مترو رایگان معاینه می شوند

معاون فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداری مترو تهران گفت: شركت بهره برداری مترو تهران در ایستگاه تجریش، نیرو هوایی، سعدی، فردوسی و مولوی میز مشاوره جهت ارائه خدمات به مسافرین برپا كرده است.محمد صائبی با اشاره به اینكه ایستگا های سلامت در روز ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در ایستگاه تجریش، نیرو هوایی، سعدی، فردوسی و مولوی بر پا است افزود: در این ایستگا ه ها با انجام تست قند خون و فشار خون غربالگری صورت می گیرد.

وی تصریح كرد: این پایگاه ها با هدف توجه ویژه به ارتقای سلامت افراد، جهت آگاه سازی و اطلاع رسانی در خصوص غربالگری بیماری دیابت بر پا شده اند.

صائبی در ادامه از برپایی پایگاه های غربالگری قند و فشار خون در روز پنج شنبه ۹ اردیبهشت ماه نیز در ۷۳ ایستگاه مترو تهران خبر داد و گفت:  شهروندان می توانند از ساعت ۷ صبح الی ۱۶ با مراجعه به این پایگاه ها  كه با همکاری گروه دانشجویی دستان بهشتی (وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی) بر پا می شود از خدمات ارائه شده به صورت رایگان استفاده كنند.

معاون فر هنگی اجتماعی شركت بهره برداری مترو تهران در كنار اجرای این برنامه ها جهت آشنا نمودن مردم با فعالیت های معاونت فرهنگی و اجتماعی مترو تهران اقدامات متنوعی از جمله نصب تابلوهای نقاشی برجسته در زمینه پیشگیری از اعتیاد؛ توزیع تراكت بروشور در زمینه پیشگیری از معلولیتها و آسیب های اجتماعی و تنبلی چشم كودكان؛ ارائه خدمات مشاوره رایگان؛ اجرای مسابقه نقاشی با موضوع هفته سلامت؛ نیز صورت می گیرد.

 

منبع: مهر