ارتباطات نامشروع در فضای مجازی دل امام زمان را خون کرد!
رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: ارتباط های نامشروع دختر و پسر در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، دل امام زمان(عج) را خون می کند.

 ارتباط های نامشروع دختر و پسر در شبکه های اجتماعی 

آیت الله حسین مظاهری در درس اخلاق ماه مبارک رمضان در مسجد حکیم اصفهان افزود: شیعه واقعی با شبکه های ماهواره‌ای اُنس پیدا نمی کند و ارتباط‌های نامشروع از هر راهی را نمی پسندد زیرا اینگونه کارها نارضایتی امام زمان(عج) و سایر ائمه معصومین(ع) را بدنبال دارد.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: همه رفتار و اعمال ما پیش روی ائمه معصومین(ع) بخصوص امام زمان(عج) قرار دارد و رفتارهای غیراخلاقی موجب ناراحتی ائمه معصومین(ع) می شود.

وی بیان کرد: اگر رفتار غیراخلاقی در خلوت و شلوغی با بی توجهی به امام زمان(عج) انجام شود، بی حیایی فرد را نشان می‌دهد زیرا باید ادب حضور در محضر ائمه(ع) رعایت شود و نباید در محضر آنها بی ادبی کرد.

رئیس حوزه علمیه اصفهان با اشاره به نگاه امام زمان(عج) به اعمال افراد تصریح کرد: کسانی که شیعه گری می کنند اما در عمل شیعه بودن خود را نشان نمی دهند و مرتکب گناه می شوند، امام زمان(عج) آنها را قبول دارد اما از دستشان راضی نیست.

این مرجع تقلید گفت: بی توجهی به نماز و سایر واجبات و تعرض به حقوق مردم و حق الناس باعث ناراحتی و آزرده شدن خاطر امام زمان(عج) و سایر ائمه معصومین می شود.وی عشق به خدا و معصومین را سبب رستگاری انسان اعلام کرد و گفت: دعا و مناجات موجب عشق به خدا و ائمه معصومین(ع) و رستگاری در دنیا و آخرت محقق می شود.

 

منبع: ایلنا