فوری / تونل توحید مسدود شد!
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت از انسداد مسیر شمال به جنوب تونل توحید در پی نشت آب خبر داد.

مسیر شمال به جنوب تونل توحید در پی نشت آب مسدود شد

سرهنگ مراد مرادی اظهار کرد: از حوالی ساعت 11 امروز مسیر شمال به جنوب تونل توحید به علت نشت آب موقتا مسدود شده و تردد از سطح بزرگراه چمران خیابان توحید و بزرگراه نواب انجام می‌شود.رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه در پی مسدود شدن تونل توحید بار ترافیکی مسیر شمال به جنوب در اتوبان چمران سنگین است، ادامه داد: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در محل حضور داشته و نسبت به روان سازی و کنترل ترافیک اقدام کرده‌اند.مرادی اظهار کرد: در حال حاضر عوامل مربوطه در محل حضور داشته و به دنبال رفع مشکل پیش آمده هستند.

......................................................................................................................................................................

دلایل بسته شدن تونل توحید

 معاون شهردار تهران دلایل بسته شدن تونل توحید را اعلام کرد و گفت: ریزش آب دلیل اصلی این حادثه بوده است.

علیرضا جاوید درخصوص مسدود شدن تونل توحید گفت: اب از تراز فوقانی به تراز تحتانی نفوذ کرده است.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران تاکید کرد که مشکل سازه ای نداریم.

وی با بیان اینکه فعلاً تونل را مسدود کرده‌ایم، گفت: مورد سازه‌ای نداشتیم و فقط به این دلیل تونل را مسدود  کردیم که بتوانیم در کوتاه مدت کار را مدیریت کنیم تا مشکل برطرف شود.

جاوید اضافه کرد: آب نمایی در میدان جمهوری است که آب آن وارد حفره ای در بالای تونل شده و در این حفره کابل برق وجود دارد.

به گفته وی، فعلا آب نما را قطع کردیم و ریزش آب هم در حال قطع شدن است.به گفته معاون شهردار تهران تونل امروز باز می‌شود اما فعلاً مسدود است.

 

 

منبع: