کشف جسد یک جوان ۱۹ ساله در ساحل دز
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: جسد یک جوان ۱۹ ساله که در سال رودخانه دز دچار حادثه شده بود با تلاش ماموران سازمان آتش نشانی دزفول کشف شد.

رودخانه دزجان جوان 19 ساله را گرفت

عبد الحسین معظم فر با اعلام این خبر گفت: با آغاز فصل گرما و حضور علاقه مندان در فضاهای گردشگری حوزه آبی دز در شهرستان، شاهد بروز حادثه‌های مختلف در این حوزه هستیم.وی به گردشگران توصیه کرد که بیش از حضور در این مناطق به رعایت نکات ایمنی و استفاده از فضاهای مجاز پیش بینی شده در این بستر، توجه کافی داشته باشند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول عنوان کرد: عصر روز گذشته، بروز یک حادثه و غرق شدن یک جوان 19 ساله در بستر رودخانه دز به اطلاع واحد آتش نشانی شهرداری دزفول رسید که تیم‌های امدادی در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: پس از حضور ماموران آتش نشانی دزفول و با پیگیری‌های صورت گرفته، جسد یک جوان 19 ساله که در سال رودخانه دز دچار حادثه شده بود با تلاش ماموران سازمان آتش نشانی دزفول کشف شد.

معظم فر بیان کرد: جسد این جوان، پس از یک ساعت در بالا دست رودخانه دز و منطقه تال خانی پیدا شده است.

وی افزود: این جوان اهل شهرستان اندیمشک بوده که پس از این حادثه، علی رغم تلاش تیم پزشکی و ماموران سازمان آتش نشانی دزفول جان باخته است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون، 5 نفر در بستر آبی رودخانه دز دچار حادثه و جان باخته‌اند.

 

منبع: تسنیم