هتل قصر مشهد هم پلمپ شد
رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: هتل قصر طلایی مشهد به دلیل بدهی به شهرداری پلمپ شده است.

شهرداری هتل قصر مشهد را پلمپ کرد

محمود بنانژاد جمعه : هتل قصر طلایی مشهد روز گذشته به دلیل آنچه که بدهی به شهرداری مشهد عنوان شد، بسته شده است. رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی نیز در این رابطه به خبرنگار ما گفت: متاسفانه شهرداری مشهد با یک روش غیر حرفه ای و خارج از عرف و با ادعای واهی که پارکینگ هتل قصر مشهد دارای اشکال است، این هتل را پلمپ کرده است. 

محمد قانعی گفت: این هتل در سال 1372 پایان کار بهره برداری خود را دریافت کرده اما شهرداری در شرایط فعلی مدعی پرداخت یک رقم 35 میلیارد ریالی است. 

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی اظهار کرد: این هتل در ساعت 12 ظهر روز گذشته با وجود حضور مهمانان داخلی و خارجی در هتل، پلمپ شده است. 

قانعی گفت: این اتفاق در حالی افتاده که در آستانه شب میلاد امام رضا(ع) قرار داریم و مجموعه هایی این چنینی اکثر درآمد خود را در این ایام کسب می کنند. 

وی با اشاره به اینکه هتل اکنون به حالت نیمه تعطیل درآمده، تصریح کرد: اخطاریه ای هم که قبلا به هتل داده شده مبنای درستی نداشته و رفتار مناسبی نیز برای بستن هتل از سوی شهرداری صورت نگرفته و پرخاشگری و رفتارهای غیر اخلاقی توسط دوربین های مدار بسته ضبط شده است. 

قانعی با بیان اینکه این رفتار از سوی شهرداری مشهد جای تعجب دارد خاطر نشان کرد: متاسفانه این موضوع در زمانی رخ داده که دسترسی به مسئولان وجود نداشته است. 

هم اکنون 204 هتل در استان خراسان رضوی فعالیت دارند که 95 درصد آنها در مشهد دائر است.

مشهد دارای هفت هتل پنج ستاره و 20 هتل چهار ستاره است.

 

منبع: ایرنا