هفته آینده هر روز باران می بارد
کارشناس سازمان هواشناسی از آغاز موج جدید بارش برف و باران از فردا خبر داد. وی با بیان اینکه از روز یکشنبه موج جدیدی وارد کشور می شود، تاکید کرد: این موج بارشی تا پایان هفته به صورت متناوب در تمامی نقاط کشور فعال خواهد بود.

 موج جدید بارش برف و باران از فردا

محمد اصغری اظهار داشت: از ظهر فردا با ورود موج جدید بارشی، شاهد آغاز بارش ها در استان های خوزستان، ایلام، کهگیلویه و بویر احمد،چهارمحال، کردستان و آذربایجان غربی خواهیم بود. این در حالی است که در ساعات ابتدایی شب بارش ها در استان های آذربایجان شرقی،اردبیل، گیلان و غرب مازندران نیز آغاز می شود.

وی ادامه داد: این موج روز پنج شنبه در استان های قزوین، زنجان، البرز،تهران و مازندران فعال شده و بارش ها در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی بارش باران در تهران تنها در روز پنج شنبه رخ داده و روز جمعه شاهد هوای ابری خواهیم بود.

اصغری با اشاره به کاهش دما پس از فعالیت این موج در کشور گفت: از روز جمعه دمای هوا به میزان محسوسی کاهش می یابد اما این سرما همانند سه هفته قبل نیست.

وی با بیان اینکه از روز یکشنبه موج جدیدی وارد کشور می شود، تاکید کرد: این موج تا پایان هفته به صورت متناوب در تمامی نقاط کشور فعال خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی از آغاز آلودگی هوای کلانشهرها خبر داد و تاکید کرد: امروز و فردا آلودگی هوا در کلانشهرها به اوج خود می رسد.




منبع: میزان