پیکر 5 نفر از جان باختگان حادثه سمنان پیدا نشد!
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه پیکر ۴۳ نفر از ۴۸ فوتی مسافران قطار‌ تبریز ـ مشهد شناساسی شده و به خانواده‌ها تحویل داده شده است، گفت: ۵ نفر نیز در نهایت پیکرهایشان پیدا نشد و به صورت شفاهی به خانواده‌ها مفقودالاثر بودنشان اطلاع داده شد.
خبرگزاری تسنیم: اسماعیل جبارزاده؛ استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه پیکر 43 نفر از 48 فوتی مسافران قطار‌ تبریز ـ مشهد شناساسی شده و به خانواده‌ها تحویل داده شده است، اظهار داشت: 5 نفر نیز در نهایت پیکرهایشان پیدا نشد و به صورت شفاهی به خانواده‌ها مفقودالاثر بودنشان اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه اعلام مکتوب و رسمی توسط دادستان سمنان به خانواده‌های مفقودان این حادثه اعلام می‌شود، افزود: این یک روند قضایی است که باید طی شده و به صورت رسمی به خانواده‌ها اعلام شود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مفهوم اعلام مفقودی به خانواده‌ها این است که به صورت رسمی فوت شده محسوب می‌شود، گفت: فوت شدن این افراد قطعی است ولی فقط پیکرهای آن‌ها پیدا نشده است.

جبارزاده با تاکید بر اینکه تمامی قوانینی که مشمول خانواده‌های فوت شده اعلامی است مشمول خانواده‌های مفقود‌الاثر هم می‌شود، تصریح کرد: برای این 5 مفقودالاثر در کنار 43 پیکر دفن شده این حادثه یادمان احداث خواهد شد.




منبع: تسنیم