خبر خوش دولت برای فرهنگیان بازنشسته
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: مطالبات فرهنگیان بازنشسته هفته آینده پرداخت شده و مشکل این عزیزان حل می شود.

خوش خبری برای فرهنگیان

خبرگزاری ایرنا: معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: مطالبات فرهنگیان بازنشسته هفته آینده پرداخت شده و مشکل این عزیزان حل می شود. محمد باقر نوبخت افزود: رییس جمهوری و دولت هرآنچه بیان کرده و وعده می دهند قابل تحقق است، پیش از این مطالبات گندم کاران هم یکی از دغدغه های دولت بود که پرداخت شد و بازنشستگان نیز حق و حقوق خود را دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه دولت با محدودیت منابع مالی روبرو می باشد، اظهار کرد: کاهش شدید قیمت نفت از 108 دلار سالیان قبل به زیر 30 دلار کنونی و مشکلات موجود در فروش آن موجب این مشکل بوده اما دولت و مدیریت وزارت نفت در سال های اخیر اقدام جهادی در این بخش داشته است، بویژه دیپلماسی نفتی اخیر ایران در اوپک تحسین برانگیز بود.

نوبخت اضافه کرد: با وجود مشکلات مالی، دولت یکصد هزار میلیارد ریال برای طرح های بزرگ در بخش های آب و فاضلاب، محیط زیست وشبکه ریلی کشور در بودجه سال 96 پیش بینی کرده است.

وی تاکید کرد که دولت به تنهایی قادر به تامین منابع مالی برای اجرای برنامه ها ی عمران و سازندگی کشور نیست و بی شک از تمام ظرفیت های مردمی ، بخش خصوصی و سرمایه گذای های داخلی و خارجی در این زمینه استفاده خواهد کرد.



منبع: ایزنا