بارش باران و برف در تهران
مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا، روند بارش باران و برف در نقاط مختلف کشور را تشریح کرد.

بارش باران و برف در تهران از فردا

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا، روند بارش باران و برف در نقاط مختلف کشور را تشریح کرد.احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، امروز (دوشنبه 6 دی)، بارش باران و برف در زاگرس مرکزی، پاره‌ای مناطق مرکزی، جنوب غرب و به شکل خفیف‌تر در سواحل جنوبی دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز تداوم یافته و در بعدازظهر مناطقی از شمال شرق کشور را نیز در برخواهد گرفت.

وی افزود: سامانه مذکور اواخر وقت امروز از شمال شرق کشور خارج می‌شود و مجددا سه‌شنبه 7 دی، با ورود سامانه بارشی دیگری، بارش باران و برف ابتدا در استان‌های واقع در زاگرس مرکزی و سپس جنوب غرب، غرب و از بعدازظهر در دامنه‌های جنوبی البرز، شمال غرب و شمال شرق آغاز خواهد شد و طی روز چهارشنبه 8 دی، بارش در مناطق مذکور ادامه خواهد داشت.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: طی این سه روز بارش در جنوب غرب و غرب کشور گاهی بار رعد و برق و وزش باد همراه خواهد بود. همچنین بارش برف موجب لغزندگی و کاهش دید افقی در جاده‌های کوهستانی و اختلال در تردد جاده‌ای خواهد شد.

 

بارش باران و برف در تهران، فردا

به گفته وظیفه، آسمان تهران در روز سه‌شنبه 7 دی، نیمه ابری تا ابری، در اواخر وقت بارش باران و برف، گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 7 و صفر درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه 8 دی، نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات کاهش ابر با بیشینه و کمینه دمای 8 و 1 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

منبع: ایسنا