لغو پروازها در پی مه در بندرعباس
مشاور رسانه‌ای مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان گفت: به علت مه صبحگاهی و کاهش دید افقی، پرواز رفت و برگشت بندرعباس - شیراز لغو شد.
خبرگزاری ایسنا: مشاور رسانه‌ای مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان گفت: به علت مه صبحگاهی و کاهش دید افقی، پرواز رفت و برگشت بندرعباس - شیراز لغو شد.

حسین پاسلار در جمع خبرنگاران گفت: پروازهای شماره ۳۷۹۷ و ۳۷۹۸ شیراز بندرعباس و بالعکس که باید ساعت 8:30 صبح امروز انجام می‌شد، لغو شد.

وی با اشاره به کاهش میزان دید افقی در بندرعباس به 200 متر، تصریح کرد: پرواز رفت و برگشت بندرعباس- تهران، بندرعباس- ابوموسی و بندرعباس-نجف که قرار بود صبح و ظهر امروز انجام شود، به علت شرایط بد جوی تا اطلاع بعدی اعلام تأخیر شده است.

مشاور رسانه‌ای مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان خاطرنشان کرد: همچنین پرواز دیشب بندرعباس- تهران به علت بدی آب‌وهوا در فرودگاه کیش به زمین نشست و با تأخیر وارد فرودگاه بندرعباس شد.

وی از مردم خواست پیش از حضور در فرودگاه با شماره تلفن‌های ۳۳۶۱۱۰۲۰ - ۳۳۶۱۱۰۳۰ و ۱۹۹ اطلاعات پرواز تماس بگیرند .

کارشناس هواشناسی هرمزگان در این خصوص تصریح کرد: مه رقیق صبحگاهی در سواحل و جزایر استان به علت بالا بودن رطوبت و وزش ملایم باد است‌.

محمدتقی سدیدی بابیان اینکه صبح امروز رطوبت بندرعباس ۱۰۰ و اکنون ۶۸ درصد است، عنوان کرد: خلیج‌فارس هم در ساعت‌های بعدازظهر امروز و فردا کمی مواج خواهد بود.



منبع: ایسنا