اهدای تندیس تلاشگران کیفیت کشور به محک
مدیرعامل مؤسسه خیریه محک نشان کیفیت و لوح سپاس را از همایش تلاشگران کیفیت کشور دریافت کرد.

محک تندیس تلاشگران کیفیت کشور را از آن خود کرد

به گزارش روابط عمومی محک، ششمین جشنواره تجلیل از تلاشگران کیفیت کشور روز پنج‌شنبه 9 دی 1395 در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد. در این مراسم که بیش از 1500 نفر از مقامات کشوری، مدیران و کارشناسان ارشد سازمان‌های دولتی و غیردولتی، صاحبنظران و کارشناسان کیفیت حضور داشتند، مدیرعامل مؤسسه خیریه محک نشان کیفیت و لوح سپاس را دریافت کرد.

مؤسسه خیریه محك که تنها مؤسسه خیریه دریافت‌كننده این نشان بود، همچنین عنوان «الگوی کیفیتی – اخلاق‌ حرفه‌ای» را نیز دریافت کرد. احمدیان، در فیلم کوتاهی از محک که به همین مناسبت به نمایش درآمد، ضمن معرفی ربع قرن فعالیت مؤسسه خیریه محک با بیان اینکه کیفیت به معنای انطباق با یک استاندارد است گفت: «مؤسسه محک وظیفه خود می‌داند در گزارش‌دهی به تأمین‌کنندگان منابع که مردمان عزیزمان هستند، همواره منطبق با استانداردها عمل نماید.»

وی با اشاره به استانداردهای درمانی، حمایتی، مدیریتی و زیرساختی در محک افزود: «ارائه صورتحساب‌های مالی حسابرسی و بازرسی شده به تامین‌کنندگان مالی از طریق کانال‌های اطلاع‌رسانی موجود، بزرگ‌ترین استاندارد در حوزه فعالیت‌های مردم نهاد است.»

گفتنی است سال گذشته نیز مدیرعامل محک، نشان کیفیت و لوح سپاس را از پنجمین همایش ملی تلاشگران کیفیت دریافت كرده بود.

در ششمین دوره این جشنواره، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ عبدالله جاسبی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و همچنین اعضای هیأت أمنا و مدیره محک حضور داشتند.

محک می‌کوشد تا کیفیت خدمات ارائه شده به کودکان مبتلا به سرطان را افزایش دهد و بر همین اساس همواره خود را در معرض ارزیابی‌های ملی و بین‌المللی قرار می‌دهد. کسب نشان طلا از انجمن بین‌المللی مدیریت پروژه  (IPMA)در سال 2014، دریافت تندیس نقره‌ای کیفیت (GIC) از مؤسسه بین‌المللی استاندارد «جی.آی.سی» در سال 2011،  کسب رتبه چهارم در ارزیابی NGO Benchmarkibg در بین ٢٩٩ سازمان مردم‌نهاد جهان و اخذ مقام مشورتی از شورای اجتماعی اقتصادی سازمان ملل متحد (ECOSOC) از سال 1380 از جمله دستاوردهای این سازمان در مسیر نیل به این هدف است.

 

 

منبع: محک