جزئیات حادثه تریلر حامل سنگ در خیابان فرشته
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران جزئیات حادثه رخ داده برای تریلی در تقاطع خیابان فرشته و ولیعصر را تشریح کرد.

جزئیات حادثه نقص فنی تریلی در تقاطع خیابان فرشته و ولیعصر 

سید جلال‌ملکی درباره جزئیات این حادثه گفت: حوالی ساعت ۶:۱۰ صبح امروز خبر وقوع حادثه برای یک تریلی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان ایستگاه ۸۸ را به همراه سه دستگاه جرثقیل سنگین به محل حادثه واقع در خیابان ولیعصر، مقابل خیابان فرشته اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه تریلی حامل بار سنگ حین حرکت در مسیر دچار نقص فنی و متوقف شده و عوامل حاضر در محل قصد تعویض کشنده را داشتند که سنگینی بار تریلر سبب شکسته شدن جک‌ها و انسداد خیابان شده است.

ملکی با بیان اینکه به علت بار سنگین امکان جابجایی تریلر وجود نداشت، گفت: آتش‌نشانان با استفاده از جرثقیل کفی تریلر را بلند کرده و مدتی بعد کشنده، اقدام به جابجایی بار خود از محل کرده و در ساعت ۸:۳۳ به عملیات خود خاتمه دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم نداشته است، گفت: در پی این حادثه ترافیک سنگینی در معابر و خیابان‌های شمال تهران ایجاد شده بود که عوامل راهور نسبت به روان‌سازی آن اقدام کردند و در حالا حاضر مشکل خاصی وجود ندارد.



منبع: خبرگزاری ایسنا