فوری: زمان تشييع پيكر شهدای آتش نشان تغيير كرد
شهردار ناحیه 2 شهرداری منطقه 6 از آماده‌سازی محوطه دانشگاه تهران و خیابان انقلاب برای تشییع باشکوه پیکر آتش نشانان فداکار که در حادثه ساختمان پلاسکو به مقام رفیع شهادت نائل شدند، خبر داد و گفت...

تغییر در زمان تشييع پيكر شهداي آتش نشان 

 
معاون شهردار:
قرار بود پيكر شهداي آتش نشان فردا تشييع شود كه با توجه به اينكه امروز  پيكرهاي جديد كشف شد زمان آن به روز ديگري موكول مي شود تا پيكر همه شهداي پلاسكو با هم در يك روز تشييع شود.

***************************************************************************************************

 
شهردار ناحیه 2 شهرداری منطقه 6 از آماده‌سازی محوطه دانشگاه تهران و خیابان انقلاب برای تشییع باشکوه پیکر آتش نشانان فداکار که در حادثه ساختمان پلاسکو به مقام رفیع شهادت نائل شدند، خبر داد و گفت: تمام تمهیدات برای برگزاری باشکوه این مراسم صورت گرفته است.

فرزاد هنرور گفت: با توجه به دل سوخته مردم و حضور پر شور شهروندان در این مراسم، ایستگاه‌های صلواتی و اطلاع رسانی در محدوده خیابان انقلاب دایر شده است.

شهردار ناحیه 2 شهرداری منطقه 6 با اشاره به فضاسازی محیطی صورت گرفته در سطح منطقه برای گرامیداشت شهدای آتش‌نشان، گفت: نصب بنر و پلاکاردهایی با محور جان فشانی‌های این عزیزان در دستور کار قرار گرفت و تعدادی از پرچم‌های محدوده منطقه نیز به رنگ مشکی درآمده است.

هنرور از هماهنگی‌های صورت گرفته با پلیس راهنمایی و رانندگی خبر داد و افزود: با توجه به حضور چشمگیر شهروندان برای گرامیداشت شهدای عزیز آتش نشان، محورهای ترافیکی محدوده دانشگاه تهران ساماندهی شده تا مراسم با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود.

وی با اشاره به خدمت رسانی نیروهای خدمات شهری در حین و بعد از برگزاری مراسم گفت: هم اکنون پاکسازی محل برگزاری مراسم به صورت کامل صورت گرفته و آماده تشییع پیکر مطهر شهدای آتش نشان هستیم.

گفتنی است؛ ساختمان تجاری پلاسکو واقع در خیابان جمهوری تقاطع خیابان فردوسی صبح روز پنجشنبه (30 دی ماه) دچار حریق شد و پس از حدود 4 ساعت تلاش آتش‌نشانان برای مهار حریق بی‌جواب ماند و متاسفانه این ساختمان به طور کامل فروریخت و تعدادی از آتش نشانان و شهروندان در زیر آوار جان باختند.

بر این اساس مراسم تشییع پیکر شهدای آتش نشان پنج شنبه 7 بهمن ماه از ساعت 8:30 از مقابل دانشگاه تهران در خیابان انقلاب، به سمت بهشت زهرا(س) برگزار می شود.
 
منبع: ایسنا