مدارس این شهرها فردا تعطیل است
شرق استان تهران به دلیل بارش برف و بخبندان، مدارس پردیس، رودهن و دماوند در تمامی مقاطع تحصیلی در روز شنبه نهم بهمن ماه تعطیل اعلام شد.

مدارس تعطیل شد

به دلیل ادامه یافتن روند بارش برف و بخبندان، مدارس برخی از شهرستان های استان تهران در روز شنبه تعطیل شد. بر اساس تصمیم مسئولان آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی پردیس، دماوند و رودهن تعطیل اعلام شد. همچنین به علت بارش برف، مدارس ابتدایی و پیش دبستانی در شهرستان فیروزکوه در نوبت صبح تعطیل است اما دانش آموزان سایر مقاطع باید به مدرسه بروند. 

هنوز خبری از تعطیلی سایر مناطق استان تهران اعلام نشده است.

مدارس ابتدایی ایلام در شیفت صبح فردا تعطیل است
 
به دلیل بارش برف ولغزندگی سطح معابر عمومی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی ایلام، چوار، ملکشاهی، ایوان، چرداول، بخش کارزان و بخش میمه در شیفت صبح فردا شنبه ۹ بهمن تعطیل اعلام می شود. به گفته کارشناسان هواشناسی این سامانه بارش زا به صورت متناوب تا یکشنبه میهمان استان است. در برخی مناطق از جمله شهر ایلام امشب دمای هوا به ده درجه سانتیگراد زیر صفر می رسد. نشست فوق العاده مدیریت بحران استان هم به منظور تصمیم گیری درباره شروع فعالیت مدارس و بررسی مسیرهای مواصلاتی استان لحظاتی پیش در استانداری به پایان رسید.

مدارس بروجرد و اشترینان تعطیل شد
 
رضا آریایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تعطیلی مدارس در شهرستان بروجرد و اشترینان اظهار داشت: مدارس بروجرد و اشترینان در همه مقاطع تحصیلی فردا تعطیل است. بر اساس این گزارش، تاکنون مدارس شهرهای خرم آباد، بروجرد، اشترینان، دلفان، سلسله و دوره چگنی در همه مقاطع تحصیلی به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل شده اند.

همچنین مدارس بخش های سپیددشت، بیران شهر، زاغه و بخش ها و روستاهای شهرستان دلفان در همه مقاطع تحصیلی فردا تعطیل هستند.
 
مدارس تعدادی از شهرستان‌ها و بخش‌های کرمانشاه فردا تعطیل است
 
روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه طی اطلاعیه‌ای تعطیلی و یا تاخیری مدارس استان در روز شنبه نهم بهمن ماه را اعلام کرد. بر اساس این اطلاعیه، تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی در شهرستان‌ها و بخش‌های اسلام آبادغرب، دالاهو، پاوه، کنگاور، گواور، گهواره، حمیل، شاهو، باینگان، و دینور در گروه صبح تعطیل می‌باشد.

مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرستان‌های هرسین، پاوه،صحنه، باینگان، نودشه و بخش هانی گرمله در گروه صبح تعطیل می‌باشد. تمامی مدارس مناطق روستایی نواحی سه گانه شهر کرمانشاه، ماهیدشت، سنقر و کلیایی و بیستون و نیز تمامی دوره‌های تحصیلی مدارس استثنایی در شهر کرمانشاه فردا گروه صبح تعطیل خواهد بود.

شروع بکار تمامی مدارس مناطق شهری نواحی سه گانه شهر کرمانشاه و ماهیدشت، سنقروکلیایی، روانسر و بیستون از ساعت ۹:۳۰ صبح خواهد بود. همچنین شروع بکار مدارس متوسطه دوم شهرستان‌های پاوه، هرسین، صحنه و باینگان از ساعت ۹:۳۰ صبح خواهد بود.
 


منبع: مهر