کانال دیده بان استخدام راه اندازی شد
تا حالا برای شما هم پیش آمده که به دنبال کار و شغل خاصی باشید ولی همه جستجو های شما بی نتیجه مانده باشد؟ یا برای استخدام به مرجع کاملی از شرکت هایی که نیرو استخدام میکنند احتیاج داشته باشید ؟ 

کانال دیده بان استخدام تلگرام راه اندازی شد

شبکه اجتماعی تلگرام هر روز قوی تر از قبل نیازهای شما را برطرف میکنید، از اطلاع رسانی در اخبار و حوادث تا آموزش های ساده در رشته های مختلف ، بی شک تلگرام و کانال های تلگرامی این روزها سریع ترین راه برای دست یابی شما به خواسته هایتان است، قطعا خیلی راحت تر خواهید بود که در گوشی همراهتان اخبار و مطالب مورد نیازتان را دنبال کنید، اما خدمات کانال های تلگرامی به همین جا ختم نمیشود و جدیداً جامع ترین کانال استخدام در تلگرام راه اندازی شده است.

کاربران می توانند در این کانال تمام آگهی های استخدام منتشر شده در تلگرام را یکجا دریافت نمایند. روزانه هزاران پیام حاوی اطلاعات آگهی های استخدام در تلگرام رد و بدل می گردد و این پیام رسان از این جنبه تبدیل به رسانه ای قوی شده است.با توجه به اینکه آگاه شدن از تمامی آنها برای جویندگان کار امکانپذیرنمی باشد، تلگرامون اقدام به راه اندازی کانالی به نام «دیده بان استخدام تلگرام» نموده است.

این کانال با بررسی پیام های منتشر شده در هزاران کانال تلگرام اقدام به بازنشر پیامهای استخدامی می نماید.کاربران تلگرام می توانند با خیالی آسوده در این کانال عضو شوند و مطمئن باشند که تمامی آگهی های استخدام منتشر شده در تلگرام را دریافت خواهند نمود. وبا توجه به امکان جستجویی که تلگرام در اختیار کاربران کانال قرار می دهد، به راحتی می توانند آگهی مناسب برای خود را یافته و ان شاء الله مشغول به کار شوند.

 آدرس کانال دیده بان استخدام تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAAEJypTxwNAyzXHPVHQ

 

کانال های دیده بان استانی تلگرام هم راه اندازی شد

در این کانال ها می توانید هر آنچه در تلگرام درباره استان مورد نظرمنتشر می شود یکجا دریافت کنید.

 کلیه پیام‌های این کانال به صورت خودکار و از کانال ها و گروه های تحت نظارت سایت تلگرامون دریافت و فوروارد می‌شوند.

بعضی از این کانال ها عبارتند از : 

دیده بان تلگرام استان اصفهان

 دیده بان تلگرام استان البرز

 دیده بان تلگرام استان فارس

 دیده بان تلگرام استان یزد

 

 

منبع: تلگرامون