کشف نزدیک به نیم میلیون مواد محترقه در سراوان
با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان سراوان بیش از 468 هزار ترقه آتش زا طی یک عملیات منسجم پلیسی از قاچاقچیان کشف شد.
خبرگزاری میزان: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان سراوان بیش از 468 هزار ترقه آتش زا طی یک عملیات منسجم پلیسی از قاچاقچیان کشف شد.
 
سرهنگ احسانعلی آذر پودینه رئیس پلیس سراوان گفت: در راستای برخورد با عوامل تهیه و توزیع مواد محترقه و آتش زا و با توجه به نزدیکی چهارشنبه آخر سال، ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی از ورود محموله بزرگ کالای قاچاق و مواد محترقه با استفاده از یک دستگاه خودرو، به داخل کشور مطلع شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و پایش اطلاعاتی منطقه، خوردوی حامل مواد محترقه و کالای قاچاق را در محدوده روستای آسپیچ شناسایی و بلافاصله به خودرو مورد نظر دستور ایست داده که راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس قصد فرار داشت که با عکس العمل سریع ماموران، خودرو مورد نظر متوقف شد.

وی با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی در این راستا خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو مقدار 468 هزار ترقه آتش زا و تعداد 1279 بسته انواع کالای قاچاق کشف کردند.



منبع: میزان