شرایط بحرانی در ملایر
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات به وجود آمده در زیرساخت‌های ملایر به دنبال بارش‌های اخیر گفت: ۳۰۰ هزار نفر در ملایر بدون آب و برق زندگی می‌گذرانند.

بارش برف شرایط بحرانی برای ۳۰۰ هزار ملایری به وجود آورده است

 احد آزادیخواه در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه 26 بهمن) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: پس از بارش های اخیر، زیرساخت هایی مانند برق، آب و مخابرات در شهرستان 300 هزار نفری ملایر قطع شده و این امر تعطیلی نانوایی ها را در پی داشته است. نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم این شهرستان به دلیل بروز مشکل در زیرساخت های مذکور در شرایط سختی به سر می برند، اظهار کرد: با رئیس جمهور قاطعانه تذکر می دهم به قید فوریت دستور رسیدگی به این موضوع و رفع مشکلات مردم گرفتار شده در ملایر را صادر کند.

وی تصریح کرد: هم اکنون آب شرب دانشگاه 6 هزار نفری ملایر قطع شده و این امر مشکلاتی را برای دانشجویان این واحد فراهم کرده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتظار می رفت استاندار، معاونان و مدیرکل بحران استان یک شب را در کنار مردم ملایر سپری می کردند تا از نزدیک مشکلات این مردم مظلوم را درک کنند.

 

منبع: میزان