به دنبال حضور گشت مشترک تعزیرات در ایستگاه راه‌آهن پایتخت، رستوران راه‌آهن ۷ میلیون تومان جریمه شد و چندین کیلوگرم سوسیس و مرغ فاسد در این رستوران شناسایی و توسط بازرسان بهداشت امحاء شد.

به گزارش گروه اجتماعي خبرگزاري دانشجو؛ صبح امروز گشت مشترک تعزیرات حکومتی با حضور بازرسان اتاق اصناف و بازرسان سازمان صنعت و معدن به ریاست رئیس شعبه 42 تعزیرات حکومتی در ایستگاه راه‌آهن تهران حضور یافت.

 

گشت مشترک تعزیرات حکومتی، به دنبال گزارش‌های مردمی از تخلفات واحدهای صنفی مستقر در این ایستگاه، از رستوران‌ها، فست فوت‌ها و غرفه‌های فروش اسباب بازی و فروش لوازم جانبی موبایل بازرسی کرده و بر نحوه قیمت‌گذاری، فروش و بهداشتی بودن این واحدها نظارت کرد.

 

براساس این گزارش، در بازرسی گشت مشترک تعزیرات از مجموعه رستوران‌های راه‌آهن جمهوری اسلامی که در طبقه فوقانی این ایستگاه قرار داشت و با مشارکت و حضور نمایندگان بهداشت انجام شد، تخلفاتی از جمله گرانفروشی و کم فروشی مشاهده شد.

 

همچنین پس از بازرسی گشت مشترک تعزیرات، بازرسان بهداشت نیز متوجه مواردی از جمله بهداشتی نبودن مواد اولیه طبخ غذا از جمله مرغ و سوسیس فاسد و همچنین استفاده از جوش شیرین در این رستوران شدند.

 

در نهایت پس از صدور برگه تخلف از سوی بازرسان گشت مشترک تعزیرات، این واحد صنفی 7 میلیون تومان جریمه شده و 10 کیلوگرم مرغ فاسد، 10 کیلوگرم سوسیس بندری فاسد و 5 کیلوگرم جوش‌شیرین امحاء شد.