پاره شدن سیم برق خط 5 مترو
شرکت بهره برداری مترو تهران درباره سرویس دهی امروز صبح دوشنبه 14 فروردین ماه در خط ٥ اطلاعیه ای صادر کرد.

مشکل خط 5 مترو به زودی برطرف می شود

 شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل پاره شدن سیم برق بالاسری در نزدیکی یکی از ایستگاه های خط پنج (صادقیه - گلشهر)، سرویس دهی امروز (دوشنبه) با تاخیر انجام می شود.

در اطلاعیه شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه آمده است : مسافرگیری و خدمات رسانی به مسافران در کلیه ایستگاه های خط 5 از ساعت ٥:٣٠ صبح امروز انجام نمی شود و با ساعتی تاخیر صورت می پذیرد.

 شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه در این اطلاعیه با عذرخواهی از مسافران و شهروندان اعلام کرد که مهندسان و کارشناسان این شرکت بلافاصله از همان ساعات ابتدایی مشغول فعالیت برای حل مشکل هستند که به محض مرتفع شدن موضوع و اتصال سیم برق بالاسری، مسافرگیری در این خط از سر گرفته خواهد شد.

 به گزارش ایرنا، مسافرانی که صبح امروز نتوانستند از مترو برای عزیمت به تهران استفاده کنند، باعث ایجاد خلل در عبور و مرور خودروها در نخستین روز کاری پس از تعطیلات نوروز در این مسیر شده اند.

 از سوی دیگر، نبود وسایل حمل و نقل عمومی برای انتقال مسافران به تهران مشکلات زیادی را برای مسافران ایجاد کرده است. البته گفته می شود مترو تهران بامداد دوشنبه چند دستگاه اتوبوس برای انتقال مسافران به تهران تدارک دیده بود.

 تلفیق ترافیک سنگین صبحگاهی آزادراه تهران - کرج - قزوین با ادامه بازگشت مسافران نوروزی نیز مشکلات را مضاعف کرده است و حتی باعث شده برخی از مسافران از عزیمت به تهران منصرف شده و به خانه های خود بازگردند. 

 

 مشکل خط 5 مترو تا ساعتی دیگر برطرف می شود

 ایرنا: معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج که صبح دوشنبه در محل ایستگاه کرج در خط 5 مترو تهران حضور یافته بود، اعلام کرد که با هماهنگی های صورت گرفته و تلاش مهندسان، مشکل ایجاد شده تا ساعتی دیگر برطرف می شود.

فرماندار ویژه کرج همچنین تصریح کرد که عوامل انتظامی نیز در محل مستقر هستند و هم اکنون تردد خودروها به صورت عادی جریان دارد و آرامش حاکم است. 

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون مسافری در مترو تهران ایستگاه کرج باقی نمانده و از طریق اتوبوس منتقل شده اند. 

 

منبع: ایرنا/ ایسنا