سخنانی که علیه حج بر سر یک منبر زده اند
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: اگر کوچکترین مشکلی در حج وجود داشته باشد نخستین کسی که این موضوع را به مردم اعلام می‌کند، بنده خواهم بود.

پاسخ قاضی عسگر به سخنانی که علیه حج بر سر یک منبر زده شد

حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر با اشاره به انتشار کلیپ سخنرانی یکی از خطبا در فضای مجازی با موضوع هشدار به زائران حج امسال اظهار کرد:‌ اگر کوچکترین مشکلی در حج وجود داشته باشد نخستین کسی که این موضوع را به مردم اعلام می‌کند بنده خواهم بود‌؛ به‌عنوان نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نمی‌توانیم مسائل را از مردم مخفی نگه داریم.

وی ادامه داد: متاسفانه مواردی که در دو تا سه روز گذشته در فضای مجازی به‌صورت گسترده منتشر شده اشکالات ریشه‌ای و اساسی دارد یعنی اصل و پایه مطلب بر اساس یک سری مطالب دروغ و غلط است؛ بنده با آن فرد به‌صورت تلفنی مذاکره کردم و متاسفانه متوجه شدم که ایشان به هیچ وجه اطلاعات دقیقی در این باره ندارد و به همان مواردی که از طریق فضای مجازی به ایشان منتقل شده اکتفا کرده‌اند‌.

 نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تصریح کرد: به ایشان گفتم که ما قبلاً به این موارد پاسخ داده‌ایم و ما حتی با دشمنان‌مان نیز باید انصاف را رعایت کنیم؛ به ایشان گفتم شما مواردی را به مقامات کشوری نسبت می‌دهید که عدم اثبات آن حد شرعی دارد و همین افراد در حج میزبان زائران ما هستند و تهدید کردن‌های این چنینی زیبنده منابر و کشور ما نیست.

 حجت‌الاسلام و المسلمین قاضی عسکر خاطرنشان کرد: بنده از سال 59 در حج بوده‌ام و با اطمینان می‌گویم که هرگز در این سالها چنین هتک حرمتی نسبت به بانوان زائر ایرانی صورت نگرفته است و اینگونه حرفها اهانت به ملت ایران و بانوان با فضیلت ایرانی است؛ قطعا اینگونه موارد باید پیگیری شود، ایشان نیز به ما قول داد که اشتباهش را جبران کند و اگر این اشتباه جبران نشود، ناچاریم که از طریق مراجع قانونی اقدام کنیم.

 

منبع: دانشجو