برای رأی دادن به «حسینیه ارشاد» نروید
سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از مردم درخواست کرد که به دلیل ازدحام جمعیت و استقبال کم‌نظیر برای شرکت در انتخابات در شعب دیگری غیر از حسینیه ارشاد آرای خود را به صندوق‌ها بیندازند.

به حسینه ارشاد نروید

 فرهاد تجری در حاشیه بازدید از روند رأی‌گیری در شعبه حسینیه ارشاد گفت: خدا را شاکریم که امروز شاهد حضور میلیونی مردم پای صندوق‌های رأی هستیم، حضوری که آن را به عینه در سرکشی از حوزه‌های رأی‌گیری دیدم.وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم و تشکیل صف‌های طولانی در شعبه اخذ رأی حسینیه ارشاد گفت: جای تشکر از مردم عزیز و آگاه به زمان برای حضور در انتخابات دارد، اما تقاضامندیم که مردم برای شرکت در انتخابات شعب دیگری به غیر از حسینیه ارشاد را انتخاب کنند؛ چون در حال حاضر در این شعبه علاوه بر چهار صندوق مستقر دو صندوق سیار نیز اضافه شده و با همین تعداد از مردم احتمالاً رأی‌گیری تا ساعت دو یا سه بامداد طول می‌کشد و ما شاید نتوانیم از همه آرایشان را بگیریم.

تجری ادامه داد: از ساکنان تهران خواهشمندم که به حوزه حسینیه ارشاد مراجعه نکنند و برای رأی‌ دادن به شعبات مجاور رفته تا وقت کمتری از آنها گرفته شود و در عین حال اجازه دهند مجریان و دست‌اندرکاران نسبت به روند رأی‌گیری اقدام کنند.

سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با اشاره به حضور گسترده مردم در کل کشور گفت: گزارشات رسیده به ما حاکی از حضور حداکثری مردم در انتخابات است به طوری که نسبت به انتخابات‌ گذشته در همین مدت زمان اختلاف دو تا سه میلیونی حضور مردم وجود دارد.

وی گفت که با توجه به این استقبال بی‌نظیر احتمال تمدید مجدد زمان رأی‌گیری وجود دارد، البته دست‌اندرکاران در ستاد انتخابات و شورای نگهبان تدابیر لازم و هماهنگی‌ها را برای اخذ رأی از تمامی هموطنان می‌اندیشند.

تجری در مورد گزارشات از تخلفات گفت: گزارشی از تخلفی که به روند انتخابات آسیب برساند به ما نرسیده البته در حوزه‌هایی تخلفات جزیی بوده که این تخلف اثری در روند رأی‌گیری نداشته و همچنین مشکل امنیتی نداشته‌ایم.

 

منبع: ایسنا