خودروی معیوب شما بدون شرط تعویض میشود
برای اولین بار در کشور، یک نمایندگی شرکت های خودرویی همانطور که در قرارداد اولیه قید کرده بود، خودروی دارای نقص مشتری را بدون قید و شرط تعویض کرد.

تعویض خودروی معیوب توسط یکی از نمایندگی های مجاز

چند روزی ست که در فضای مجازی خبرهایی مبنی بر تعویض خودروی معیوب توسط یکی از نمایندگی های مجاز سرو صدای زیادی به پا کرده است. از این رو به سراغ صاحب عکس های منتشر شده رفتیم تا از صحت و سقم ماجرا با خبر شویم.

46902_photo_۲۰۱۷-۰۵-۲۲_۱۵-۳۹-۵۲.jpg

صاحب عکس احمد شارقی نام دارد که چند روزیست خودروی تیوولی اش به دلیل نقص فنی تعویض شده است. وی به خبرنگار ما گفت:
سال گذشته از نمایندگی اتوخسروانی یک دستگاه تیوولی مدل ۲۰۱۶ خریداری کردم بعد از گذشت ۹ ماه خودروی من در بخش گیربکس دچار نقص فنی شد. به گفته وی، پس از تماس با اتوخسروانی، همانطور که در قرارداد اولیه قید شده بود، تیوولی دارای نقص، بدون قید و شرط تعویض و یک دستگاه تیوولی جدید با رنگی که مد نظر داشتم با خودروبر جلوی منزل به من تحویل داده شد.

براساس این گزارش، پس از تحولات قابل توجهی که بعد از برجام در حوزه خودرو و صنعت خودروی کشور رخ داده است، در شرایط فعلی، فروش و خدمات پس از فروش روز در بازار خودرو، به عنوان اصلی‌ترین موضوع این صنعت محسوب می‌شود. به این ترتیب تنها شرکت هایی که این مسایل را مد نظر دارند و در عمل در زمینه فروش و خدمات پس از فروش با نگاه جلب رضایت مشتری عمل می‌کنند امکان ماندن، فعالیت و دستیابی به موفقیت در این بازار را خواهند داشت.

عاملیت مجاز ۴۰۰۱ رامک‌خودرو (اتو خسروانی) یکی از نمایندگی ها و عاملیت های مجاز شرکت های خودرویی است که توانسته است عنوان برترین نمایندگی را در سال‌های ۹۴ و ۹۵ به خود اختصاص دهد.

منبع: ایسنا