محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه ۳ خرداد تا شنبه ۶ خرداد ماه ۹۶ از سوی پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام شد.

 تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز چهارشنبه سوم خرداد ماه ۹۶ تا ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه ششم خردادماه ۹۶، از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک، ممنوع است.

 

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۳:۰۰ روز جمعه پنجم خرداد ماه ۹۶ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۳:۰۰ روز جمعه پنجم خرداد ماه ۹۶ از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه است.


براساس این گزارش، در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی همچنان ممنوع است.


همچنین تردد همه تریلرها در محور هراز همچنان ممنوع است و تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه سوم خرداد ماه ۹۶ و همچنین از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای پنجشنبه و جمعه، چهارم و پنجم خرداد ماه ۹۶ ممنوع گزارش شده است.


در محور فیروزکوه نیز تردد همه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز جمعه پنجم خرداد ماه ۹۶ از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.


مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن‌های ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) و ۱۲۰ به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است؛ همچنین در پایگاه اطلاع‌رسانی www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

 

منبع: دانشجو