تظاهر به روزه‌خواری در داخل خودرو جرم است
مقام ارشد راهنمایی و رانندگی کشور در خصوص برخورد با بدحجابی و بدپوششی اظهار داشت: بد پوششی و کشف حجاب نیز جرم مشخص شده و مخالف شئونات اسلامی است؛ پلیس مواردی را که مشاهده کند به دستگاه قضایی معرفی خواهد کرد.

بد پوششی و کشف حجاب جرم است

سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در حاشیه پنجاه و هشتمین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی در جمع خبرنگاران در خصوص برخورد پلیس با روزه‌خواری اعلام کرد: همانگونه که سخنگوی ناجا گفته‌اند بر اساس قوانین، وظایفی بر عهده ناجا گذاشته شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی تصریح کرد: پلیس با افرادی که مراعات ایام ماه مبارک رمضان را نداشته باشند طبق وظیفه قانونی خود برخورد خواهد کرد.

سردار مهری اعلام کرد: تعامل بین دستگاه قضا و پلیس برقرار شده و پلیس موارد را به دستگاه قضایی ارجاع می‌دهد.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی کشور در خصوص برخورد با بدحجابی و بدپوششی اظهار داشت: بد پوششی و کشف حجاب نیز جرم مشخص شده و مخالف شئونات اسلامی است؛ پلیس مواردی را که مشاهده کند به دستگاه قضایی معرفی خواهد کرد.

سردار مهری با بیان اینکه داخل خودرو محدوده شخصی محسوب نمی‌شود، خاطرنشان کرد: تظاهر به روزه‌خواری در ملاء عام و در داخل خودرو جرم بوده و پلیس بعد از دستگیری این افراد را تحویل مراجع قضایی خواهد داد.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com