۳ کشته در اثر واژگونی یک دستگاه آمبولانس در آزادراه قزوین-زنجان
مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی آمبولانس در آزادراه قزوین-زنجان، سه کشته بر جای گذاشت.

فقط بیمار زنده ماند!

پیمان نامدار اظهار داشت: گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه آمبولانس امروز به مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین اعلام شد.وی افزود: در گزارش اعلام شده است که در ساعت 6:07 دقیقه صبح امروز، آمبولانس اردبیل که در حال انتقال بیمار به بیمارستان امام خمینی(ره) تهران بود، در آزادراه قزوین-زنجان(محدوده سه‌راهی ضیاء‌آباد) دچار واژگونی شد که خسارت‌های جانی را به همراه داشت.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین بیان کرد: از خسارت‌های واژگونی این دستگاه آمبولانس می‌توان به فوت دو نفر از نیروهای اورژانس( لطف‌الله شیرین‌زبان و کمال حقی) و همراه بیمار اشاره کرد.

نامدار در تبیین جزئیات بیشتر حادثه واژگونی یک دستگاه آمبولانس گفت: این آمبولانس در حال انتقال بیماری که به دلیل خونریزی مغزی ناشی از پارگی آنوریسم، شب گذشته به بیمارستان علوی مراجعه کرده بود که براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، مقرر شده بود تا در ساعت هشت صبح امروز در بیمارستان امام خمینی(ره) تهران، مورد عمل جراحی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: بیمار هم برای درمان به بیمارستان ابهر منتقل شد و تحت درمان قرار گرفته است.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: دانشجو