تجویز نسخه‌های شفابخش در امامزاده معروف تهران
دومین دوره طرح نسخه‌های شفابخش رمضان در صحن یکی از امام‌زاده‌های تهران اجرا می‌شود.

نسخه‌های شفابخش در امامزاده

به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح نسخه‌های شفابخش رمضان (2) با همکاری بنیاد بیماری‌های نادر ایران و تولیت امامزاده صالح با هدف غربالگری و ارائه خدمات پزشکی و تشخیصی به شهروندان، از نیمه دوم رمضان از ساعت 18 الی 22 اجرا می‌شود.

همچنین به گفته مدیر روابط عمومی بنیاد بیماری‌های نادر ایران این طرح در سال گذشته نیز اجرا شد که حدود پنج هزار بیمار ویزیت شدند و در مرکز تصویربرداری پزشکی پارسیان وابسته به بنیاد بیماری‌های نادر ایران آزمون‌های تصویربرداری بر روی آنها انجام شد.

وی در مورد این طرح عنوان کرد: هدف اصلی ما از اجرای این طرح انجام آزمون‌های غربالگری و تشخیصی برای شهروندان است. در این طرح 15 روزه مراجعان می‌توانند در صحن امامزاده صالح نزد پزشکان متخصص ویزیت و از خدمات تشخیصی پزشکی پارسیان استفاده کنند.

همچنین علی داودیان - بنیانگذار بنیاد بیماری‌های نادر ایران نیز ضمن اشاره به اهمیت برگزاری این طرح‌ها گفت: یکی از راههای پیشگیری از بروز بیماری‌های ژنتیکی و نادر تشخیص زود هنگام و کنترل آنها است و هدف ما از اجرای چنین طرح‌هایی کمک به قشر کم درآمد جامعه برای جلوگیری از بروز بیماری است.

بنیانگذار بنیاد بیماری‌های نادر ایران خاطرنشان کرد: یکی از فواید این طرح فضای معنوی ساعات نزدیک افطار در امامزاده صالح (ع) است که زائرین حرم مطهر نیز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: دانشجو