افزایش زمان فعالیت خط ۷ مترو تهران
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ضمن اعلام خبر افزایش زمان فعالیت خط ۷ مترو تهران از صبح امروز (پنجشنبه ۲۵ خرداد)، دلایل محدود بودن ساعت خدمات‌رسانی این خط را بیان کرد.

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، احسان مقدم با بیان اینکه خط ۷ مترو تهران پیش از این مابین ساعات ۱۰ تا ۱۳ فعال بود گفت: از امروز سرویس‌دهی این خط از ۹ صبح آغاز و تا ساعت ۱۴ ادامه می‌یابد.

 

وی با بیان اینکه فاصله گذر خط ۷ همچنان هر ۴۵ دقیقه یکبار است تصریح کرد: دلایل محدود بودن ساعت خدمت‌رسانی خط ۷ آزمایشی بودن بهره‌برداری اولیه و ادامه فعالیت‌های عمرانی و کارگاهی در مسیر این خط است.

 

وی با اشاره به اینکه این امر در مراحل ابتدایی آغاز به کار خطوط مترو امری عادی است افزود: درحال حاضر به جر ایستگاه‌های تکمیل شده که در حال پذیرش مسافر هستند عملیات تکمیل و راه اندازی سایر ایستگاه های این مسیر ۲۲ کیلومتری با سرعت و جدیت ادامه دارد و این موضوع باعث می‌شود تا سرویس‌دهی به مسافران به صورت محدود انجام شود.

 

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری مترو تهران ادامه داد: البته همانطور که قبلا هم اعلام شده همزمان با تکمیل عملیات عمرانی و کارگاهی از جمله آماده‌سازی ایستگاه‌های غیرتقاطعی و به‌موازات پاسخ گیری از تست های فنی دقیق مرحله بهره‌برداری آزمایشی، ساعت خدمت‌رسانی را به سرعت افزایش خواهیم داد.

 

وی در‍ پایان خاطرنشان کرد: انشا الله شهروندان و مسافران محترم در آینده‌ای نزدیک شاهد افزایش مجدد ساعت خدمت‌رسانی و نیز کاهش سرفاصله حرکت قطارها خواهند بود.

 

خط ۷ مترو تهران از یکشنبه ۲۱ خرداد کار جابجایی مسافران را از بزرگراه بسیج تا میدان صنعت آغاز کرد.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: دانشجو