سرانجام پرونده بنیتا دختر 8 ماه ربوده شده چه می شود
رییس پلیس پایتخت درباره آخرین وضعیت بنیتا نوزاد هشت ماهه ربوده شده در پایتخت نیز اظهار کرد: شب گذشته تا ساعت 23:30 به دنبال این موضوع بودم و پرونده را شخصا پیگیری کردم. تلاش خود را در اینباره انجام می دهیم و امیدواریم طی امروز و فردا به نتیجه برسیم. همچنان امیدواریم که کودک سالم باشد.

در حاشیه طرح دستگیری سارقان تهران 

سردار حسین ساجدی نیا روز سه شنبه در حاشیه طرح دستگیری سارقان تهران گفت: طرح بر خورد با سارقان کلانشهر تهران از 48 ساعت گذشته در سطح شهر اجرا و ماموران موفق شدند با انهدام 28 ، 113 سارق، کیف قاپ، موبایل قاپ و سارق به عنف را شناسایی و دستگیر کنند.

وی ادامه داد: 30 درصد جرایم این افراد در خارج از تهران رخ داده است.  در میان دستگیر شده های امروز باندی را شناسایی کردیم که در استان های مرکزی و غربی کشور دست به سرقت می زدند.

رئیس پلیس تهران با بیان اینکه بیش از 60 درصد دستگیر شده ها سابقه دار هستند، افزود: دستگیر شده های امروز بین 18 تا 35 سال هستند. خوشبختانه در طرح اخیر کشفیات بسیار خوبی داشتیم.

ساجدی نیا با اشاره به اینکه تاکنون سه مرحله طرح برخورد با سارقان در تهران به اجرا در آمده است، تاکید کرد: سرقت های خرد تهران امسال نسبت به مدت مشابه گذشته افزایش داشته است اما در سایر جرایم شاهد کاهش نرخ وقوع هستیم. همچنین کشفیات ما نسبت به گذشته افزایش خوبی داشته است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد استفاده سارقان از دستگاه فلزیاب، گفت: این موضوع را تائید نمی کنیم. سارقان همیشه به دنبال اجناس سبک و قیمتی مانند طلا، سکه و ارز هستند. از مردم درخواست داریم که پول، طلا، سکه و ارز را در خانه نگهداری نکرده و آنها را به صندوق امانات بانک بسپارند. بانک ها هم باید در این مورد اقدماتی را انجام دهند که مردم ترغیب شوند اموالشان را در اختیار بانک ها قرار دهند.

رئیس پلیس تهران در پاسخ به میزان در مورد وقوع جرایم مسلحانه و خشن در تهران، اظهار داشت: خوشبختانه جرایم خشن مانند سرقت مسلحانه، قتل و تجاوز در تهران کاهش داشته است و در حوزه سرقت مسلحانه یا سرقت ها به سرانجام نرسیده یا توسط پلیس کشف می شود.

ساجدی نیا در مورد آخرین وضعیت کودک هشت ماهه ربوده شده در منطقه مشیریه گفت: شب گذشته تا ساعت 23:30 به دنبال این موضوع بودم و پرونده را شخصا پیگیری کردم. تلاش خود را در اینباره انجام می دهیم و امیدواریم طی امروز و فردا به نتیجه برسیم. همچنان امیدواریم که کودک سالم باشد.

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : جسد بنیتای هشت ماهه پیدا شد/ جزئیات دردناک از مرگ بنتای کوچک

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir