درسا دختر بیمار معروف فضای مجازی درگذشت
درسا نامور ، کودک بیمار بابلسری که پدرش برای نجات او ، از پرفسور مجید سمیعی جراح معروف مغز واعصاب کشورمان تقاضای کمک کرده بود، ساعتی پیش در بیمارستان محک تهران درگذشت.

"درسا" کودک بیمار بابلسری درگذشت

بهنام نامور پدر درسا به خبرنگار ما گفت: ما درسا را برای ادامه روند درمانی اش به بیمارستان محک آوردیم. البته اینجا به ما گفتند چرا درخواست کردید از خارج از کشور برای درمان او بیایند ؟ مگر ما اینجا پزشک متخصص نداریم؟! پدر درسا ادامه داد: درسا را از ساعت دو نیمه شب گذشته به ای سی یو انتقال دادند، قبل از آن شرایطش جوری بود که در بخش بستری بود، اما گفتند که حالش بد شده و او را به ای سی یو انتقال دادند و ما هم اجازه نداشتیم که کنارش باشیم. یک ساعت پیش هم از بخش مددکاری بیمارستان به ما اطلاع دادند که درسا فوت شده است.

درسا نامور کودک مبتلا به بیماری گیوبلاستوم مولتی فرم، یک ماه پیش با فیلمی که از او در فضای مجازی منتشر شد معروف شد، فیلمی که در آن پرفسور سمیعی خطاب قرار گرفته بود.این فیلم تا آلمان هم رسید و پروفسور مجید سمیعی جراح معروف ایرانی، بعد از مطالعه پرونده پزشکی درسا برای عمل این دختر ٩ساله اعلام آمادگی کرد اما به خانواده اش گفت: تومور را می شود عمل کرد اما متاسفانه بهبودی حاصل نمی شود و بعد از چندماه دوباره تومور رشد خواهد کرد.

به گفته پدر درسا پرفسور سمیعی در آن تماس تلفنی با اعلام آمادگی برای انجام عمل جراحی تومور مغزی درسا گفته بود: متاسفانه نتایج آزمایشات پاتولوژی نشان می دهد که تومور از نوع بسیار بدخیم است و بعد از جراحی به فاصله چندماه دوباره رشد خواهد کرد.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: جام جم آنلاین