ماساژ كامل بدن توسط آقا همراه با مسائل جنسی
یك ساعت ماساژ كامل بدن توسط آقا 300 هزار تومان كه اگر همراه با مسائل جنسی باشد 400 هزار تومان! در مورد خدمات‌دهی در منزل می‌پرسم، با وقاحت تمام قبول می‌كند و منتظر ارسال آدرس است...

باندهای اینترنتی ماساژ جنس مخالف!

با هشتگ «ماساژ» یكی از صفحاتی را كه مزین به تبلیغات ماساژ و ریلكسیشن است، باز می‌كنم. با تأكید بر رضایت مشتری، نوشته شده ماساژ «همزمان توسط آقا و خانوم برای اولین‌بار در غرب تهران، ارتباط از طریق دایركت».برای رسیدن به حدس و گمانی كه امیدوارم واقعی نباشد، از طریق دایركت پیام می‌دهم. خودم را خانمی جوان معرفی می‌كنم و شرایط و لیست قیمت‌هایش را می‌خواهم. چند دقیقه بعد پاسخ جالبی برایم می‌فرستد؛ یك ساعت ماساژ كامل بدن توسط آقا 300 هزار تومان، در بهت و تعجب پرسش بعدی را در مورد حضور در منزل مطرح می‌كنم، اما جواب عجولانه وی برای اعلام نرخ همراه با مسائل جنسی كه به رقمی بالاتر می‌رسد، كافی است تا با كنار هم چیدن این تكه از پازل در كنار تكه‌های دیگر همچون جست‌وجوی «ماساژ در منزل» در مرورگرهای اینترنتی و تماس با چند شماره و چت تلگرامی، یقین پیدا كنم زیرپوست این شهر و در سایه غفلت نهادهای مسئول، هنجارشكنی و بی‌بند و باری جنسی رخ عیان كرده است. آنچه تحت عنوان توریست «فاحشه‌گری» در برخی نقاط معروف جهان همچون بانكوك، پاتایا و حتی پوكت وجود داشت، به بطن یك كشور اسلامی راه پیدا كرده است و در حال گسترش و گسترانیدن شعوب خود هم هست.

رسیدن به نقطه غمگین ماجرا از اینجا بود كه متن تبلیغ‌های ماساژ در منزل، آموزش ماساژ و به‌كارگیری ماساژور، ماساژ حرفه‌ای را با ما تجربه كنید و عبارت‌هایی دیگر از این دست به وفور در صفحات آگهی‌ها، فضاهای مجازی و در و دیوار اماكن آرایشی و ورزشی دیده شد.

ماسور خانم برای آقا و ماسور آقا برای خانم!

بدون تردید شما هم تاكنون به صورت گذری از برخی خیابان‌ها تبلیغات مراكز تخصصی ماساژ درمانی را دیده‌اید كه ارائه دهنده خدماتی چون ماساژ اروپایی، سوئدی، ریلكس، ‌تایلندی و سنگ داغ هستند. مكان‌های آرایشی و ورزشی جنب ورزشگاه‌های بزرگ كه به دلیل محدودیت‌ها و نظارت‌هایی كه انجام می‌شود تا حدود زیادی ملزم به رعایت اخلاق و قانون هستند، هرچند از همان طریق هم زیر آبی می‌روند و در مقابل تقاضای ماساژ در منزل افراد، به شرطی كه متقاضی مرد مسن باشد، ماساژور زن را روانه منزل جهت انجام ماساژ می‌كنند.

ای كاش همه آنچه در مورد «سالن‌های ماساژ» و «ریلكسیشن» وجود داشت به همان كلاهبرداری‌های سابق خلاصه می‌شد. ماساژورهایی كه شماره آنها در فضای مجازی پخش شده بود و با تماس تلفنی و واریز وجه توسط تماس‌گیرندگان، ناگهان ناپدید می‌شدند. هرچند كه همان زمان هم هشدارهایی در مورد قبح‌شكنی و ستیز با شرعیات و اخلاق جامعه ایرانی - اسلامی داده شد و ضرورت دخالت مستقیم و غیر‌مستقیم نهادهای مسئول در مقابل بهره‌برداری عده‌ای سودجو مورد گوشزد قرار گرفت.
نهادهای مسئول دقیقاً كجا هستند؟!

اما اكنون وسعت این ماجرا به فساد پنهانی در فضای مجازی كشیده شده است. در این بین نیز عده‌ای دیگر وجود دارند كه با تشكیل گروهی از خانم‌ها و آقایان كه بی‌شباهت به باند فحشا نیست، اقدام به گرفتن سفارش‌های تلفنی برای انجام ماساژهای درمانی و ریلكسیشن می‌كنند و حتی در استخدام خانم‌ها و آقایان تأكید می‌كنند كه فرد باید مجرد یا متاركه كرده باشد.

مسئول گروه‌های آموزش ماساژ، در همان ابتدا به خانم و آقای كارآموز(!)توصیه می‌كنند كه اگر می‌خواهند درآمد بالاتری داشته باشند و در كار خود به موفقیت دست پیدا كنند و صد البته كه برای گروه ماساژ پولساز باشند، باید ماساژ دادن جنس مخالف را در دستور كار قرار دهند و رعایت اخلاق و شرعیات را به كلی كنار بگذارند، اما فاجعه فراتر از این نیز در حال وقوع است؛ چراكه این باندهای ماساژ (بخوانید باندهای فحشا) به قدری در فضای مجازی و حقیقی فالور و مشتری پیدا كرده‌اند كه اگر همین امروز و با چند سال تأخیر هم پلیس فتا و پلیس امنیت وارد عمل شوند، بعید است بتوانند با این ناهنجاری گسترانیده شده در سطح جامعه برخورد كنند و مبتلایان به آن را نجات دهند.

زمینه آماده برای فحشا

برای رسیدن به سؤالات و فرضیه‌های ذهنی خود، ابتدا چند شماره تلفن را از طریق سرچ ساده «ماساژ در منزل» در مرورگرهای اینترنتی پیدا كردم، بعد از سؤال در مورد نوع خدمات‌دهی ماساژ به تعیین جنسیت و آدرس سالن رسیدم، در اكثر تماس‌ها بنا به دلایل اقتصادی یا شخصی خبری از سالن خدمات‌دهی در یك مكان مشخص نبود. همه فعالیت خدمات‌دهی ماساژ به انتخاب جنسیت نوع مخالف و قیمت مشخص ختم می‌شد. در هیچ كدام از تماس‌ها نتوانستم به ماساژور همجنس دستیابی داشته باشم و حتی در یكی از تماس‌ها، این پرسش با قطع ناگهانی مكالمه روبه‌رو شد.
بماند كه در اوضاع فساد اخلاقی در جامعه ما تعدادی از كسانی كه از قضا شماره آنها اشتباه ثبت شده بود، بعد از طرح سؤال از قیمت‌ها، با خنده و شوخی خود را خواهان پیدا كردن چنین ماساژورهایی معرفی می‌كردند!

ماساژ‌هایی كه دستمایه فحشا و فساد اخلاقی در شهر است از نرخ 50 هزار تومان برای یك ساعت در منزل شروع می‌شودو در نوع فاجعه‌بار خود به بالای 400 هزار تومان رسید. كافی بود تا هشتگ ساده‌ای را در اینستاگرام سرچ كنم تا زاویه‌های دیگری از پیدا و پنهان ماجرا را مشاهده كنم.
به یك شماره می‌رسم، از طریق تلگرام پیام می‌دهم، خودم را 30 ساله معرفی می‌كنم و طرف مقابل خود را 27 ساله معرفی می‌كند. می‌پرسم ماسور خودتان هستید یا آقا؟ می‌گوید خودم هستم. قیمت می‌پرسم، نرخ را برای یك ساعت 150 اعلام كرد. برای آخر هفته هماهنگ می‌كنم و در نهایت می‌گوید شب قبل تماس می‌گیرد...

اینبار از طریق دایركت به یكی از صفحاتی كه با تصاویر مستهجن مزین به خدمات‌دهی ماساژ شده است و فیلتر هم نیست، پیام می‌دهم. خودم را خانمی جوان معرفی می‌كنم و شرایط و لیست قیمت‌هایش را می‌خواهم. چند دقیقه بعد پاسخ جالبی برایم می‌فرستد؛ یك ساعت ماساژ كامل بدن توسط آقا 300 هزار تومان كه اگر همراه با مسائل جنسی باشد 400 هزار تومان! در مورد خدمات‌دهی در منزل می‌پرسم، با وقاحت تمام قبول می‌كند و منتظر ارسال آدرس است...
آنچه به سختی در قالب قلم بیان شد، آنقدر علنی و مشخص بود و هست كه هر حرفی بیش از این «توضیح واضحات» است.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir