انقلابی در محمود آباد در عرض دوماه با نیمروز عاشقی
درمانگاه خیریه روستای محمودآباد هشت سال پیش تعطیل شد و همین مساله مشکلات فراوانی را برای اهالی ایجاد کرد. تا اینکه از دو ماه پیش به همت گروه نیمروز عاشقی و همکاری مردم محمود آباد تلاش ها برای راه اندازی مجدد این درمانگاه از سرگرفته شد و بالاخره به ثمر نشست.

افتتاح درمانگاه شهید عراقی پس از ۸ سال به همت اردوی جهادی نیمروز عاشقی

از حدود هشت سال پیش اهالی روستای محمود آباد با تعطیل شدن درمانگاه خیریه شهید عراقی از داشتن درمانگاه محروم شدند و حتی برای ساده ترین درمان ها مجبور به پیمودن راهی دراز تا خاور شهر و یا مناطقی دیگر می شدند و از آن جایی که اهالی این روستا علاوه بر مشکلات درمانی از امکانات مناسبی برای حمل و نقل نیز برخوردار نبودند برای رسیدن به مناطق دیگر متحمل مشکلات بیشتری می شدند.

حوالی ساعت ۸ صبح روز گذشته بود که به روستای محمودآباد رسیدیم، شور و شوق مردم وصف ناپذیر بود. امید برای بهبود شرایط ، لبخند را بر لبان اهالی نشانده بود و درمانگاهی که ۸ سال خاک خورده بود، افتتاح شد.

وقتی با مردم صحبت میکردم میگفتند:خدا خیرشان بدهد،ما پزشک نداشتیم.

مادری که دعاگوی تیم نیمروز عاشقی بود میگفت:شرایط ما بقدری سخت بود که برای درمان باید کلی هزینه میکردیم تا در کیلومترها دورتر ویزیت بشویم و ...

نیمروز عاشقی کار را با همکاری اهالی این روستا تمام کرد و پس از دوماه کار عملیاتی در منطقه محمودآباد کارهایی بزرگ انجام شد.

وقتی با شورایار محل صحبت کردیم گفتند: نیمروز عاشقی گل کاشت ...کاری که ۸ سال است همه اهالی میخواستند انجام بدهند،  فقط و فقط در عرض دوماه به ثمر نشست.

امید است که با همت و همکاری مسئولین و نیز تداوم همیاری مردم در کنار این گروه کاملا مردمی ، مستقل و خیر،  شرایط زندگی اهالی محمود آباد بهبود یابد.

کسانی که علاقمند به همکاری با گروه خیریه نیمروز عاشقی هستند میتوانند فعالیت های این گروه را از وب سایت http://nimruzeasheghi.ir پی گیری نمایند و با آن ها در تماس باشند.

 

تهیه و تدوین: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
اختصاصی سیمرغ