تردد در محورهای چالوس و هراز
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریخ آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های کشور از افزایش قابل توجه تردد در محورهای کرج-چالوس و هراز خبر داد.

بارندگی در اغلب محورهای استان گیلان

سرهنگ نادر رحمانی به تشریح آخرین وضعیت راه‌های کشور پرداخت و با اشاره به بارندگی در اغلب محورهای استان گیلان اظهار کرد: با توجه به بارش باران، به افرادی که قصد سفر به استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل و گلستان را دارند توصیه می‌شود به موضوع لغزنده بودن راه ها توجه کنند.وی با اشاره به افزایش سفرها گفت: حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی از روز چهارشنبه افزایش پیدا کرده و تردد در دو روز گذشته در محورهای کرج-چالوس و هراز به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرده و نسبت به روزهای اول شهریور بالاترین میزان نرخ تردد را شاهد بودیم.

وی افزود: به نظر می‌رسد که سفرهای پایانی هموطنان  در حال آغاز است و با توجه به این مسئله توصیه پلیس به افرادی که قصد سفر دارند این است که با سرعت رانندگی نکنند.

سرهنگ رحمانی در مورد وضعیت ترافیکی راه‌های کشور نیز گفت: در حال حاضر ترافیک صبحگاهی در ورودی کلان‌شهرها را شاهد هستیم. در محورهای قزوین-کرج و کرج-تهران، ترافیک، در مقاطعی سنگین و نیمه‌سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در مورد محدودیت‌های ترافیکی نیز عنوان کرد: در حال حاضر محدودیت‌های ترافیکی اعمال نشده اما در پایان هفته برای مراسم عید غدیر محدودیت‌هایی خواهیم داشت که متعاقبا اعلام می‌شود.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir