ال‌جی و گلدیران در کنار زلزله‌زدگان
آقای دی اس آن، مدیرعامل شرکت ال‌جی در ایران گفت: حادثه‌ای که در کرمانشاه و دیگر استان‌های غربی ایران اتفاق افتاد واقعا دلخراش و ناراحت کننده است و من از صمیم قلب به بازماندگان تسلیت می‌گویم.

ال‌جی و گلدیران در کنار بازماندگان زلزله‌ کرمانشاه

بعد از واقع تاسف‌آور و شوکه کننده زلزله در مناطق غربی ایران و کشته شدن تعداد زیادی از ایرانیان، شرکت ال‌جی الکترونیکس با همکاری شرکت گلدیران در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود، کمک‌هایش را به این مناطق ارسال کرد. ال‌جی و گلدیران کمک‌هایی شامل چادر، پوشاک ، پتو، آب، انواع کنسرو، لوازم بهداشتی بزرگسالان ، بانوان و کودکان را تهیه کرده‌اند. این کمک‌ها جهت ارسال به مناطق آسیب دیده به سازمان هلال‌احمر تحویل داده شد. علاوه بر کمک‌های نقدی و غیر نقدی کارمندان این دو شرکت، تعدادی از کارمندان ال‌جی و گلدیران نیز داوطلب شده و با هماهنگی سازمان هلال احمر برای کمک به آسیب دیدگان به مناطق زلزله‌زده رفتند.

این کمک‌ها از طریق سازمان هلال احمر با توجه به نیاز هر منطقه بین مردم آسیب دیده توزیع خواهد شد.

آقای دی اس آن، مدیرعامل شرکت ال‌جی در ایران نیز گفت: حادثه‌ای که در کرمانشاه و دیگر استان‌های غربی ایران اتفاق افتاد واقعا دلخراش و ناراحت کننده است و من از صمیم قلب به بازماندگان تسلیت می‌گویم.

در همین راستا در هفته گذشته نیز کارمندان شرکت ال‌جی به همراه کارمندان شرکت گلدیران مسئولیت اجتماعی خود را انجام داده و خون اهدا کردند. این حرکت خیرخواهانه که به صورت هماهنگ توسط ال‌جی در سرتاسر دنیا اجرا شد،  با همکاری سازمان انتقال خون که واحد سیار را در شرکت‌های ال‌جی و گلدیران مستقر کردند ممکن شد. البته این اولین بار نیست که شرکت ال‌جی در راستای کمک به جامعه ایرانی می‌کوشد. این شرکت هرساله با انجام کارهای مختلف سعی می‌کند نقشی هرچند کوچک در بهبود وضعیت اجتماعی و بهداشتی جامعه ایفا کرده و آن را بهبود بخشد.

شرکت ال‌جی الکترونیکس و گلدیران به تمام کسانی که عزیزان خود را در این حادثه دلخراش از دست داده‌اند تسلیت گفته و برای مجروحان حادثه آرزوی بهبودی و سلامتی دارد.

photo_2017-11-16_11-28-40.jpgphoto_2017-11-16_11-21-30.jpgphoto_2017-11-16_11-21-52.jpgphoto_2017-11-16_11-22-04.jpgphoto_2017-11-16_11-22-11.jpg

 

گردآوری: گروه خبر سيمرغ
seemorgh.com/news
منبع: LG