مدارس مناطق زلزله‌زده کرمانشاه,
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: دانش آموزان شهرستان های سرپلذهاب و ثلاث باباجانی که مدارس آنها در جریان زلزله تخریب نشده و یا کانکس برای برپایی کلاس دارند، از امروز(چهارم آذر) به مدرسه رفتند.

بازگشایی مدارس مناطق زلزله زده استان کرمانشاه

سلیمان محبی ، با اشاره به آمادگی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمانشاه برای بازگشایی مدارس مناطق زلزله زده استان اظهار کرد: آن دسته از مدارسی که در جریان زلزله آسیب ندیده اند و یا کانکس برای برپایی کلاسهای آنها مستقر شده، از امروز(شنبه) باز بوده و معلم ها و دانش آموزان این مدارس سر کلاس درس حاضر شده اند.

محبی همچنین با اشاره به در حال آماده بودن مدارس آسیب دیده مناطق زلزله زده برای بازگشایی عنوان کرد:  آن دسته از مدارسی هم که امروز به علت آسیب دیدگی باز نشدند، به محض استقرار کانکس بازگشایی خواهند شد.

به گفته محبی در هفته گذشته بجز مدارس مناطق زلزله زده سرپلذهاب و ثلاث باباجانی، تمامی مدارس استان دایر بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه  با یادآوری اینکه مناطق زلزله زده استان کرمانشاه 17 هزار دانش آموز دارد، اظهار کرد: زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان استان کرمانشاه بیش از 80 مدرسه را در استان کرمانشاه تخریب کرد که عمده این مدارس در دو شهرستان سرپلذهاب و ثلاث باباجانی و تعدادی هم در شهرستان های دالاهو، جوانرود و... قرار دارند.

 

گردآوری: گروه خبر سيمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir