آغاز پرداخت وام قرض‌الحسنه به ایثارگران زلزله‌زده کرمانشاه
با اعزام تیم‌های صندوق قرض‌الحسنه شاهد به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه، پرداخت تسهیلات جهت تعمیر و بازسازی منازل ایثارگران زلزله‌زده عضو این صندوق آغاز شد.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد روز شنبه 25 آذرماه با اعلام این خبر گفت: پس از سفر نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان کرمانشاه و تأکید ایشان بر کمک رسانی به ایثارگران زلزله زده، 4 گروه از طرف صندوق قرض الحسنه شاهد به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

افشین سفاهن افزود: بر اساس مصوبه هیئت مدیره صندوق، مقرر شد به هر ایثارگر مبلغ 50 میلیون ریال در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد صفر ارائه گردد که پیش‌بینی می‌شود بیش از 3000 هزار نفر از ایثارگران عضو  صندوق از این تسهیلات بهره مند شوند.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با اشاره به استقرار تیم‌های اعزامی صندوق قرض الحسنه شاهد در شهرستانهای سرپل ذهاب، قصرشیرین، ثلاث باباجانی، دالاهو و گیلانغرب، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده نمایندگان صندوق تا سه هفته آینده در این مناطق حضور خواهند داشت و کلیه مراحل مربوط به فرآیند پرداخت وام به ایثارگران اطلاع رسانی خواهد شد.

وی یادآور شد: همه ما وظیفه داریم با جدیت، سرعت و با حفظ آرامش در جهت رسیدن مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به شرایط مطلوب تلاش کنیم و برای تحقق این مهم در کنار مردم غیور استان خواهیم بود.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:isna.ir