واکنش دادستان تهران به فعالیت مراکز ماساژ مختلط در تهران
نظام ما دینی است و اجازه نخواهیم داد ارزش‌های اسلامی با چنین اقداماتی به سخره گرفته شود. لذا پلیس و دادستانی تهران با پدیده قبیح ماساژدرمانی که امروزه عده‌ای با ایجاد دفتر و انجام تبلیغات در فضای مجازی مرتکب می‌شوند، مقابله خواهند کرد.

عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران در نشست آسیب‌های اجتماعی

عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران با انتقاد از این نظر که مشکل جامعه چند تار مو نیست پس باید رها شود، اظهار داشت: حوزه عفاف و حجاب مصادیق متعدد دارد و فراتر از موضوع پوشش، شامل حوزه‌هایی چون سینما، مطبوعات، سبک زندگی و نحوه رفتار در جامعه می‌شود.

وی همچنین با اشاره به فعالیت مراکز ماساژ مختلط در تهران افزود: نظام ما دینی است و اجازه نخواهیم داد ارزش‌های اسلامی با چنین اقداماتی به سخره گرفته شود. لذا پلیس و دادستانی تهران با پدیده قبیح ماساژدرمانی که امروزه عده‌ای با ایجاد دفتر و انجام تبلیغات در فضای مجازی مرتکب می‌شوند، مقابله خواهند کرد.
عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران همچنین در حاشیه نشست آسیب‌های اجتماعی گفت: اخیرا در مورد آزادی یکی از متهمان در رسانه‌ها بحث شد مبنی بر اینکه یک متهم اقتصادی آزاد شده است که این مطلب صحت ندارد، این متهم آزاد نشده و برای وی قرار وثیقه صادر شده است و کماکان در اختیار دستگاه قضایی است.
به‌گزارش میزان، دادستان تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مطرح شد این فرد در دفتر کارش حاضر شده است آیا صحت دارد یا خیر، گفت: ما در عین حال که با مفاسد و جرائم اقتصادی مبارزه می‌کنیم از امنیت سرمایه‌گذاری نیز حمایت می‌کنیم، نباید مبارزه با فساد موجب تعطیلی مراکز کارآفرینی و کارخانه‌ها شود.


گردآوری:گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:isna.ir