پیش بینی وضعیت هوای تهران برای امروز شنبه 96/11/7
بر اساس تحلیل ﺁخرین داده‌های هواشناسی پیش‌بینی شده برای شهر تهران با حاکمیت شرایط جوی ناپایدار طی امروز ( ۷ بهمن) در برخی ساعات بارش باران و وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۹ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب شرقی - شرقی انتظار می‌رود.

هوای تهران سالم است/ پیش‌بینی وزش باد نسبتا شدید در پایتخت

حسین شهبازی، مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت:

وضعیت کیفیت هوای پایتخت طی امروز در شرایط سالم است و انتظار می‌رود تا فردا شرایط کیفی هوای سالم در بیشتر مناطق شهر تهران همچنان برقرار باشد. بر اساس تحلیل ﺁخرین داده‌های هواشناسی پیش‌بینی شده برای شهر تهران با حاکمیت شرایط جوی ناپایدار طی امروز ( ۷ بهمن) در برخی ساعات بارش باران و وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۹ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب شرقی - شرقی انتظار می‌رود.

با تداوم این شرایط طی فردا (۸ بهمن) بارش باران و برف در برخی ساعات به‌ویژه در صبحگاه و وزش باد نسبتا شدید از سمت نواحی غربی - جنوب غربی پیش‌بینی می‌شود.به‌تدریج روز دوشنبه ( ۹ بهمن) از میزان ناپایداری جوی کاسته می‌شود. در این روز در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه پیش‌بینی می‌شود.

دمای هوای تهران طی دو روز آینده کاهش محسوسی خواهد یافت.وی در پایان با اشاره به اینکه کیفیت هوای پایتخت در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص ۷۸ در شرایط سالم قرار داشت. کیفیت هوای هم اکنون تهران نیز ۸۲ و همچنان در شرایط سالم است.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:isna.ir