برخورد قاطع با کشف حجاب‌های اخیر در خیابان
رییس دادگاه انقلاب اسلامی تهران در واکنش به کشف حجاب‌های اخیر، برخی از این افراد را فریب‌خورده و برخی را مجری برنامه‌های دشمن خوانده و می‌گوید این اقدام قانون شکنی است و قانون با شدت با اینها برخورد می‌کند البته به جز مانکن‌ها

این افراد، قانون‌شکن هستند و از آزادی، امنیت و فرهنگ  اسلامی مردم سوء استفاده می‌کنند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی غضنفرآبادی؛ رییس دادگاه انقلاب اسلامی تهران با اشاره به کشف حجاب برخی افراد طی روزهای گذشته در خیابان‌ها اظهار کرد: این افراد، قانون‌شکن هستند و از آزادی، امنیت و فرهنگ  اسلامی مردم سوء استفاده می‌کنند. 

رییس دادگاه انقلاب اسلامی تهران افزود: به نظر می‌رسد برخی از این افراد فریب‌خورده هستند و تحت تاثیر حرف‌های شیطانی قرار گرفتند. برخی از این افراد هم خودخواه هستند و خواست و خواهش نفسانی خود را به خواست قاطبه مردم ترجیح می‌دهند.

غضنفرآبادی گفت: امیدوارم خداوند به این افراد عقل بدهد و اگر مسلمان هستند، اعتقادات‌شان را تکمیل و تقویت کنند و اگر هم غیرمسلمان هستند، به حقوق دیگران احترام بگذارند؛ البته قانون هم به شدت با اینها برخورد خواهد کرد به غیر از آنهایی که مانکن بوده‌اند.

وی با بیان اینکه دسیسه‌های استکبار جهانی پشت این قضیه وجود دارد اضافه کرد: استکبار جهانی دنبال این است که به نحوی و از هر طریق، راه و روشی ملت ایران را تضعیف و تحقیر کنند و چون در جبهه‌های نبرد کم آورده‌اند به این کارهای کثیف روی آورده‌اند که ارزرش بازگو کردن هم ندارد.

غضنفرآبادی با اشاره به پر رنگ‌تر شدن این موضوع بعد از ناکامی دشمن در اغتشاشات اخیر اظهارکرد: برخی افراد هم برای اینکه برنامه‌های دشمن را پیش‌ ببرند، این کارها را انجام می‌دهند و به فضل خداوند متعال و هوشیاری ملت شریف، بزرگ و آگاه ایران اسلامی، دشمن در تمام زمینه‌ها و عرصه‌ها شکست خورده است.

وی با اشاره به مطرح شدن موضوع حجاب اختیاری از سوی این افراد گفت: این هم از همان کج‌فهمی‌های این افراد است. حجاب هم در آیات نورانی قرآن کریم و هم روایات وجود دارد و یکی از مواردی که در جامعه و جوامع اسلامی باید رعایت شود، حجاب است. اینکه این شعارها را مطرح می‌کنند، از روی ناآگاهی و بی‌اطلاعی از احکام نورانی اسلام است و دنبال این هستند که مرحله به مرحله پیش بروند و در گام اول بحث حجاب اختیاری را مطرح کرده و بعد هم سایر موضوعات را مطرح می‌‌کنند.

غضنفرآبادی تصریح کرد: ضمن اینکه بر مسئله حجاب در قرآن، روایات و احکام تاکید شده، باید به این موضوع توجه داشت که در هر جامعه‌ای یک‌سری تصمیماتی به عنوان قانون وضع می‌شود و افراد باید قانون را رعایت کنند. راهنمایی و رانندگی نمی‌تواند بگوید که عبور از چراغ قرمز اختیاری باشد و هر کسی خواست عبور کند یا عبور نکند. این حرف، منطقی نیست و هرج و مرج ایجاد می‌‌کند. بنابراین، اولاً مسئله حجاب، تصریح قرآن و روایات است و ثانیاً قانون است و هر فردی باید وظیفه قانونی خود را انجام دهد. 


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com