پیش بینی وضعیت هوای تهران برای فردا سه شنبه 1396/12/1
فردا (اول اسفند ماه) با عبور سامانه بارشی به سمت شرق در شمال شرق کشور و به‌طور پراکنده در شمال خراسان جنوبی بارش برف و باران، وزش باد و کاهش دما پیش بینی می‌شود.

خروج سامانه بارشی از کشور/وزش باد شدید در جنوب شرق ایران

احد وظیفه افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی امروز(۳۰ بهمن ماه) همچنان در نیمه غربی کشور سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز و به‌تدریج در بخش‌هایی از مرکز، شرق و شمال شرق ابرناکی، بارش برف و باران، وزش باد، در برخی مناطق رعد و برق و در مناطق و جاده‌های کوهستانی مه‌آلود پیش بینی می‌شود. انتظار می‌رود از بعد از ظهر امروز به تدریج از میزان ناپایداری در نیمه غربی کشور کاسته شود. امروز در جنوب شرق و شرق کشور وزش باد شدید و در برخی مناطق وقوع پدیده گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود همچنین در بخش‌هایی از غرب و جنوب غرب پدیده گرد و خاک قابل مشاهده است که به تدریج از شدت این پدیده کاسته می‌شود.

وی افزود: روز چهارشنبه (۲ اسفند ماه) با ورود سامانه بارشی جدید در غرب بخش‌هایی از شمال غرب، جنوب غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، افزایش ابر، بارش برف و باران و وزش باد قابل پیش بینی است. امروز و فردا (۳۰ بهمن و اول اسفند) مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس و غرب تنگه هرمز به علت وزش باد شدید مواج و متلاطم خواهد بود.


وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت:

آسمان پایتخت فردا صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۱۴ و ۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان تهران چهارشنبه (۲ اسفندماه) نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی و در اواخر وقت افزایش ابر قابل پیش‌بینی است و بیشترین و کمترین دما در این روز به ۱۴ و ۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir