رقص در مراسم بزرگداشت روز زن شهرداری تهران در برج میلاد! +فیلم
در همایش بانوان شاغل در شهرداری تهران چند دختر روی سن رفته و مقابل شهردار تهران شروع به رقصیدن می‌‌کنند و نجفی آبه دنبال تشویقش گفت: معتقد به سهمیه‌بندی جنسیتی نیستم.

در جشن بانو در برج میلاد چه گذشت؟

روز گذشته در سالن همایش‌های برج میلاد همایشی با عنوان «جشن بانو» به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) برگزار شد که شهردار تهران، فاطمه راکعی مدیر کل امور زنان، شیخ معاون شهردار و برخی دیگر از مسئولان شهرداری حضور داشتند.

در بخشی از این همایش که عمدتا با سخنرانی‌هایی با موضوعات جنسیتی همراه بود، عده ای از دختران به رقص و انجام حرکات موزون در حضور مردان حاضر در سالن مبادرت کردند.

به گزارش خبرنگار فارس و بر اساس مستندات موجود که در عکس و فیلم مشهود است محمدعلی نجفی شهردار تهران در این مجلس حضور داشته و در پایان مراسم رقص، این افراد را تشویق می کند.

این حرکت شهردار تهران بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته و به همین دلیل خبرنگار فارس برای پیگیری اصل موضوع با درویش‌پور مدیرعامل برج میلاد، شجاع‌پوریان معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و چند تن از مسئولان مربوطه تماس گرفته تا جویای ماجرا باشد اما هیچ کدام حاضر به پاسخگویی نشدند.

یکی از کارکنان شهرداری که فیلم و عکس این مراسم را ضبط و منتشر کرده در حال حاضر به شدت تحت فشار از سوی مسئولان شهرداری قرار گرفته است.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com/tehran.ir