جوابیه وزارت کار در پاسخ به سخنان تند نماینده هرمزگان
آنچه وزیر کار در کارگروه اشتغال شهرستان‌های لامرد و مهر مطرح کردند  مطالبی در خصوص تامین انتقال آب برای آلومینیوم لامرد با 12 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری  بوده است.

وزیر کار اظهارنظری در خصوص اتصال استان فارس به دریا نداشته است

در متن جوابیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به ایسنا آمده است:

مدیرعامل محترم خبرگزاری ایسنا

با سلام و احترام

ضمن عرض خسته نباشید و تبریک سال نو

احتراما در خصوص درج خبر با کد 9716855  در آن خبرگزاری  به استحضار می رساند وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی هیچگونه اظهار نظری در خصوص "انتزاع بخشی از استان هرمزگان و الحاق به استان فارس در جهت اتصال این استان به دریا" نداشته‌اند.

ذکر این نکته ضروری است که دکتر ربیعی درروزهای ششم و هفتم فروردین ماه جاری برای افتتاح چندین طرح عمرانی ، درمانی و تشکیل جلسات شورای اشتغال به شهرهای لامرد ، مهر و لار در استان فارس و همچنین شهرهای جم ، کنگان ، خورموج ، تنگستان ، برازجان  ، دیلم ، گناوه در استان بوشهر سفر کردند.

آنچه وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی  در کارگروه اشتغال شهرستان‌های لامرد و مهر مطرح کردند  مطالبی در خصوص تامین انتقال آب برای آلومینیوم لامرد با 12 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری  بوده است.

در پایان ضمن تاکید مجدد براینکه دکتر ربیعی هیچ اظهار نظری درخصوص اتصال استان فارس به دریا نداشته اند درخواست می‌شود توضیحات فوق الذکر در خبرگزاری وزین ایسنا منعکس شود.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
lseemorgh.com/news
منبع: isna.ir