تبلیغات مسموم‌کننده، ماموران پلیس را از انجام وظایف باز نمی‌دارد
منتظرالمهدی با تاکید بر اینکه ماموریت های پلیسی تعطیلی‌بردار و موسمی و فصلی نیستند گفت: هیچ فضای تبلیغاتی مسموم کننده ای نمی تواند ماموران را از تلاش برای برقراری امنیت مردم از وظیفه بازدارد.

مأموریت های پلیسی مشمول زمان نمی شوند

سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی گفت:  قوام و دوام، پویایی و بالندگی هر جامعه، کشور و ملتی به رعایت هنجارها و قوانین آن جامعه توسط تک تک مردم و البته در سایه امنیت جاری در آن بستگی دارد و مردم  کشورمان که از سطح فرهیختگی، فرزانگی و مدنیت بالایی برخوردار هستند همواره از پلیس به عنوان اصلی ترین نهاد متولی نظم و امنیت جامعه انتظار دارند تا با صلابت، اقتدار، رحمت و هوشمندی و در عین حال درایت و دور اندیشی مانع از بروز هرگونه کجروی و هنجار گریزی شوند.

وی با بیان اینکه پلیس هم با استفاده از اختیارات قانونی که قانون گذار تعیین کرده از ارزشها و هنجارهای جامعه صیانت می‌کند، گفت:  ناجا تلاش می کند نظم و امنیت را در تمامی ابعاد آن بسط و گسترش دهد.

منتظر المهدی با تاکید براینکه ماموریت های پلیسی تعطیلی ندارند و موسمی و فصلی نیستند، گفت: این ماموریت‌ها در واقع مشمول زمان نمی شوند و طبیعتاً هیچ فضای تبلیغاتی مسموم کننده ای نمی تواند ماموران ما را از تلاش روز افزون برای برقراری امنیت مردم و صیانت از جان، مال و ناموس آنان بازدارد.

نباید یادمان برود هرآنگاه که اقتدار پلیس کشوری شکسته شود دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد و این تنها پلیس نیست که متضرر می شود بلکه همه مردم و کشور دستخوش آسیب خواهند شد.

وی با طرح این پرسش که در کجای دنیا در مقابل فرامین پلیس مقاومت می‌شود، گفت: در همه جای دنیا، دستور پلیس لازم الاجراست و تخلف و سرپیچی از آن جرم و مستوجب مجازات است. در کشور ما هم، اساساً هر گونه توهین و مقاومت در مواجهه با پلیس پذیرفته نیست و حتماً پیگرد قانونی دارد، به کسی اجازه نخواهیم داد که تلاش‌ها و خدمات شبانه‌روزی پلیس را زیر سوال ببرد.

این پلیس، همان پلیسی است که در شب و روز ، گرما و سرما و سختی ها  از سرحدات مرزها تا کوچه پس کوچه هایمان در کنار مردم بوده و انجام وظیفه می کند و ماه و سالی نیست که برای امنیت کشور، شهید ندهد.

سخنگوی ناجا با بیان اینکه مرزبانان غیرتمند نیروی انتظامی در مقابله و مبارزه با تروریست ها و اشرار و دیگر ماموران در مصاف با سوداگران مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت از هیچ کوششی دریغ نکرده و جانفشانی می کنند گفت: به نمایندگی از سازمان بزرگ نیروی انتظامی و فرمانده ناجا، سپاسگزار یکایک شهروندان قانون مدار و قانونمند عزیز کشورمان هستم که همواره در کنار پلیس خودشان در انجام ماموریت های بی شمار پلیس کمک حال بودند و از هیچ تلاشی فروگذار نبودند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir