آب و برق مناطق زلزله زده سی سخت وصل شد
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه برخی مشکلات ناشی از وقوع مناطق زلزله زده حل شده است، گفت: آب و برق شهر سی سخت در، استان کهگیلویه و بویر احمد که در زلزله دیروز قطع شده بود، وصل شد.

مشکل قطعی برق و آب منطقه زلزله زده سی سخت برطرف شد

بهنام سعیدی سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور افزود: 134نفر در این زلزله مصدوم شده بودند که تعداد زیادی از این افراد به صورت سرپایی درمان و مرخص شده اند.

 این حادثه کشته نداشت و هیچ واحد مسکونی آسیب جدی ندیده است، آسیب های وارده شده به ساختمان ها در حد ترک خوردگی و قابل ترمیم است و تعداد واحدهای آسیب دیده و برآورد خسارت کلی پس از جمع آوری اطلاعات کارشناسان اعلام خواهد شد.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با تاکید بر هوشیاری نیروی های امدادی حاضر در منطقه و رعایت نکات ایمنی از سوی مردم، خاطرنشان کرد: تاکنون نیازی به اسکان اضطراری احساس نشده است.

ساعت 8 و 38 دقیقه صبح چهارشنبه 12 اردیبهشت، زلزله‌ای به بزرگی 5.2 ریشتر شهر سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرهای اطراف از جمله یاسوج را لرزاند.

کانون این زمین لرزه 10 کیلومتری شهر سی سخت، 19 کیلومتری یاسوج و 23 کیلومتری چیتاب در کهگیلویه و بویراحمد و در عمق هشت کیلومتری زمین بود.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: irna.ir