واکنش آموزش پرورش فسا به کوتاه شدن موی 9 دانش آموز در این شهرستان
رییس آموزش و پروش شهرستان فسا در استان فارس، اقدام یکی از معلمان در این شهرستان پیرامون کوتاه کردن موی دانش‌آموزان یک مدرسه را محکوم کرد.

واکنش آموزش و پرورش فسا نسبت به رفتار یک معلم

مسلم امینی نژاد رییس آموزش و پرورش شهرستان فسا روز گذشته اعلام کرد که رفتار یکی از معلمان در کوتاه کردن موی تعدادی از دانش‌آموزان کلاسش را تایید نمی‌کند.

به‌دنبال اطلاع از اقدام خلاف اصول تربیتی معلم کلاس دوم ابتدایی یکی از مدارس این شهر در کوتاه کردن موی 9 دانش‌آموز کلاسش بلافاصله موضوع را با اعزام کارشناسانی پیگیری کرد.

این معلم ضمن ابراز پشیمانی از رفتارش، انگیزه‌اش را رفع مزاحمت دیگر دانش‌آموزانی که در نیمکت پشت سر این دانش‌آموزان می‌نشستند، اعلام کرده است.

اگرچه نیت اصلی رفتار این همکار فرهنگی حل یک مسئله بوده است اما متاسفانه یکی از بدترین راهها برای حل مسئله استفاده شده که مورد تایید نیست.

رییس آموزش و پرورش فسا تاکید کرد: آموزش و پرورش طی بخشنامه‌های متعددی بر لزوم حل مشکلات از راه‌های حل صحیح مسئله تاکید داشته است.

امینی‌نژاد با یادآوری اینکه برخی از والدین دانش‌آموزان شاکی آن همکار فرهنگی هستند، گفت: آموزش و پرورش موضوع را از طریق مراجع ذی‌صلاح اداری پیگیری خواهد کرد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir