پیش بینی وضعیت هوای تهران و ایران برای فردا دوشنبه 97/02/31
امروز (۳۰ اردیبهشت) در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش بینی‌می‌شود که در برخی موارد با خیزش گرد و خاک همراه خواهد شد.

سامانه بارشی جدید فردا وارد کشور می‌شود

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز (۳۰ اردیبهشت) در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش بینی‌می‌شود که در برخی موارد با خیزش گرد و خاک همراه خواهد شد.

احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، بعد از ظهر امروز(۳۰ اردیبهشت) در شمال غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، ارتفاعات البرز، برخی مناطق شمال شرق و ارتفاعات کرمان افزایش ابر، بارش پراکنده، گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می‌شود.

فردا (۳۱ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی جدید به کشور به تدریج در شمال غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، ارتفاعات البرز غربی و مرکزی، بخش‌هایی از غرب و مرکز و ارتفاعات کرمان رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه روز سه شنبه (اول خرداد) ضمن تقویت سامانه بارشی گستره‌ بارش علاوه بر این مناطق بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های البرز مرکزی و غربی را در بر می‌گیرد.

وضعیت جوی تهران در دو روز آینده

فردا (۳۱ اردیبهشت) آسمان تهران کمی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر، گاهی وزش باد با احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۳۰ و ۱۹ درجه سانتیگراد خواهد بود. آسمان پایتخت در روز سه شنبه (اول خرداد) نیمه ابری در بعد از ظهرابری در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد شدید با بیشترین و کمترین دمای ۳۰ و ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir