اختلال عرضه سوخت در شیراز برطرف شد
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز اعلام کرد که هم‌اینک آرامش در جایگاه‌های سوخت‌رسانی این شهرستان حاکم شده و عرضه‌ی سوخت به روال طبیعی بازگشته است.

عرضه‌ی سوخت در شهرستان شیراز به روال طبیعی برگشت

علی سعیدی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز، بروز اختلال موقت در کار برخی از جایگاه‌های عرضه‌ی سوخت را تایید و خاطرنشان کرد: تانکرهای حامل سوخت بارگیری شده و سوخت موردنیاز جایگاه‌ها در شهرستان شیراز را تامین خواهند کرد.

او با تصریح اینکه علت بروز اختلال موقت در کار سوخت‌رسانی توسط جایگاه‌های عرضه بنزین در شیراز را اعتصاب کامیون‌داران اعلام و اضافه کرد: با انتشار فراخوانی در شبکه‌های اجتماعی، تعدادی کامیون‌دار که حامل تانکرهای سوخت‌رسانی هستند، روز اول خرداد سوخت‌رسانی را متوقف و بعضا در نقاطی تجمع کردند.

در همان ساعات اولیه با حضور در میان معترضین و صحبت با آنها، جمعیت متفرق و مقرر شد که سریعا نسبت به وصول مطالبات آنها توسط اداره‌کل حمل‌ونقل و پایانه‌ها و اتحادیه مربوطه اقدام شود .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز با بیان اینکه این تجمع موجب مختل شدن سوخت‌رسانی در پنج جایگاه در شهرستان شیراز شد، عنوان کرد: علت اعتراض کامیون‌داران، دستمزدهای پایین آنان اعلام شده است.

روز سه‌شنبه اول خرداد، کامیون‌داران از کار و جابه‌جایی کالا دست کشیدند و با حضور در کمربندی شیراز و مقابل ترمینال باربری این شهر، از دیگر رانندگان نیز درخواست داشتند که به آنان بپیوندند.

اعتصاب یک روزه برخی از رانندگان کامیون در شیراز، سوخت‌رسانی در این کلانشهر را برای ساعاتی دچار اختلال کرد.

کارگران شاغل در جایگاه‌های سوخت شیراز، علت را اختلال در سوخت‌رسانی به دلیل اعتصاب یکروزه کامیون‌داران اعلام کردند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir