نمایندگان مجلس همچنان از تلگرام استفاده می‌کنند
 عضو کمیته تعیین مصادیق مجرمانه: نمایندگان در حال حاضر اعلام می‌کنند که از تلگرام استفاده می‌کنند، پس این موضوع نیاز جامعه است.

رفع فیلتر تلگرام نیاز جامعه است

یک عضو کمیته تعیین مصادیق مجرمانه با اشاره به نامه شش نفر از کابینه دولت مبنی بر رفع فیلتر توییتر، یوتیوب و بعضی از شبکه‌های اجتماعی، گفت: نمایندگان در حال حاضر اعلام می‌کنند که از تلگرام استفاده می‌کنند، پس این موضوع نیاز جامعه است.

رمضانعلی سبحانی‌فر نماینده سبزوار افزود: آنچه مسلم است این است که تکنولوژی و فناوری هر روز توسعه پیدا می‌کند. اگر امروز یک شبکه بسته شود جای دیگری باز می‌شود. با این‌گونه شیوه‌ها نمی‌توان محدودیتی برای تکنولوژی و فناوری ایجاد کرد.

او ادامه داد: باید فرهنگ مردم را بالا ببریم و واقعیت‌ها را به مردم بگوییم. از سوی دیگر هم توان داخلی خودمان را بالا ببریم تا مردم بتوانند از توانمندی‌های داخلی استفاده کنند و در کنار این توانمندی اعتمادسازی بیشتری را هم به وجود بیاورند.

این نماینده مجلس گفت: نمایندگان در حال حاضر اعلام می‌کنند که از تلگرام استفاده می‌کنند و این امر نشان می‌دهد که رفع فیلتر نیاز جامعه و خواسته مردم است و نباید این خواسته‌ها و مطالبه مردم را نادیده گرفت. زمانی که نیاز و مطالبه مردم نادیده گرفته شود به نحو دیگری مردم نیاز خود را تأمین می‌کنند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: etemaadonline.ir