ترافیک سنگین و راه بندان در مسیر‌های ورودی به تهران
رسیدن به آخرین روز از تعطیلات نیمه خرداد باعث شده ترافیک در بسیاری از مسیرهای مهم کشور نیمه سنگین و سنگین شده و حتی در برخی مسیرها به راه بندان منجر شود.

آخرین وضعیت نقشه های ترافیکی استان تهران

رسیدن به آخرین روز از تعطیلات نیمه خرداد باعث شده ترافیک در بسیاری از مسیرهای مهم کشور نیمه سنگین و سنگین شده و حتی در برخی مسیرها به راه بندان منجر شود.

آخرین آمارهای ارائه شده از سوی مرکز مدیریت راه ها نشان می دهد که در طول ۲۴ ساعت گذشته، میزان تردد خودرها در جاده های ایران بیش از ۲۲ درصد افزایش یافته و همین مسئله به بالا رفتن میزان ترافیک منجر شده است.

آخرین وضعیت نقشه های ترافیکی استان تهران نشان می دهد، ترددها از سمت دو جاده چالوس و هراز به سمت تهران با ترافیک سنگین همراه شده و حتی از محدوده مشا در جاده هراز راه بندان وجود دارد.

این دو جاده که از سوی پلیس راه به سمت تهران یک طرفه اعلام شده اند در بسیاری از محدوده ها با ترافیک سنگین مواجه هستند. جاده فیروزکوه نیز هرچند ترافیک سنگینی ندارد اما تقریبا در تمامی مسیر ترافیکی نیمه سنگین داشته و تردد در این جاده نیز بار بالایی دارد.

جاده های شمالی قرار گرفته در محدوده استان مازندران نیز شرایطی این چنینی را پشت سر می گذارند و از آمل، چالوس و ساری به عنوان نقاط آغازین سه جاده اصلی شمالی در استان مازندران، ترافیک سنگین و نیمه سنگین گزارش می شود.

وضعیت در استان گیلان نیز مشابه است و در آزادراه قزوین – رشت تقریبا تمام بخش های مسیر ترافیک نیمه سنگین داشته و در بخش های ترافیک سنگین می شود. البته دیگر مسیرهای فعال در استان گیلان شرایط ترافیکی روانی را تجربه می کنند.

راه های استان قم نیز در بسیاری از بخش ها ترافیکی روان داشته اما در مسیرهای منتهی به پایتخت، ترافیک نیمه سنگین و سنگین گزارش شده است.

دیگر راه های اصلی کشور در حال حاضر وضعیت ترافیکی روانی دارند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir